Dr.Bike
Guest
Tjusigt värre Boost!
Ser oxå att de runda kanterna på kantarellerna spritt sig. Jag tror starkt på dem!
Det kan inte vara mycket material kvar i styrningarnas sidor!!!
Rena folien!
Bra utnyttjat! Ett utrymme många glömmer/förbiser.
Mycket jobb är det ivf.
Det är ju per definition lättare att raceporta detta område istället. Men då tappar man kylning/stöd... osv och så är karusellen igång och den eviga diskussionen
Snart har du nog lärt dig fota MED skärpa oxå!
(retas. vet att du vill vara LITE lösskägg)
Du har även öppnat upp snyggt kring ventilerna.
Jag sitter just och kollar in MIRA-stål där denna radie finns med på stålet! (haja arbetsbesparande!)
Har du mätt komp-tappet på dessa arbeten nån gång?
Jag har tingat en byrett på jobbet för uppmätning av deltavolymen för att iaf matematiskt få svaret på hur mycket det gör.
Ser oxå att de runda kanterna på kantarellerna spritt sig. Jag tror starkt på dem!
Det kan inte vara mycket material kvar i styrningarnas sidor!!!
Bra utnyttjat! Ett utrymme många glömmer/förbiser.
Mycket jobb är det ivf.
Det är ju per definition lättare att raceporta detta område istället. Men då tappar man kylning/stöd... osv och så är karusellen igång och den eviga diskussionen
Snart har du nog lärt dig fota MED skärpa oxå!
Du har även öppnat upp snyggt kring ventilerna.
Jag sitter just och kollar in MIRA-stål där denna radie finns med på stålet! (haja arbetsbesparande!)
Har du mätt komp-tappet på dessa arbeten nån gång?
Jag har tingat en byrett på jobbet för uppmätning av deltavolymen för att iaf matematiskt få svaret på hur mycket det gör.
Last edited:
Frakten blir billigare tillbaka nu Granbergarn toppen o fuggen vart över 1 kg lättare också