KtM 660
Den bästa hojen för trimm till billig penning är KTM660 och husaberg 650.
En 660 har redan en bra förgasare som kan portas till 43,5mm ev lite till. den har även en bra topp med skapligt rakt insug och dubbla utblås som är viktigt för att kunna ha dubbelsystem, luftburken sitter rakt bakom fuggen kanobra,
den har tillockmed 11,7-1 i komp-f har jag för mig+ så man behöver inte ens köpa en högkompskolv!! bara plana tiil önskat komp. Så det enda man behöver göra för att få grymm effekt är att porta toppen och kasta i en kam och porta fuggen kasta på ett hellst dubbelsytem och plana toppen. Ingen annan maskin kan bli billigare,, husan ligger väl på samma nivå i billighet och effekt. Det är kammen som bestämmer hur den ska trimmas i övrigt . så ex om man skulle sätta i tornados g3 kam och fjäderkitt som då behövs så kan jag lova att den skulle lämmna 80 bakhjulskusar med en bra portning och uträknat helsystem dubbelpipigt, eller bra byggt enkelsyst. Man skulle bli tvungen att köra så högt komp-f som bara går för att inte tappa så mycket i bottnreget med den vilda kammen, minst 13-1. snikvarianten ä'r att stoppa i g2 tornados då behöver man inte ens byta fjädrar!! Men den är något för slö synd nog men 75 hk och ett jäkligt bra register skulle man få åtminstonde så det är nog smartast. Husabergaren 650 gäller samma som ovan till den finns det en tornado kam som är skapligt vass, bättre än traktorkammen som sitter i ivf som bara tvärdör vid för låga varv
husan med samma åtgärder skulle också hammna på 75 bakisar med den kammen i ett brett register. OBS detta är med endast org ventiler. Ventilerna har jag som sista spik om det ens behövs.. Så starta toktrimma era husor och ktmare
Här finns dom flesta tornadokammarna mm till alla stonkor nästan men jag blir osäker om man kan köpa direkt av dom ev återförsäljare?? http://www.gw-racing-parts.com/english/produkte/Produkte.html
Den bästa hojen för trimm till billig penning är KTM660 och husaberg 650.
En 660 har redan en bra förgasare som kan portas till 43,5mm ev lite till. den har även en bra topp med skapligt rakt insug och dubbla utblås som är viktigt för att kunna ha dubbelsystem, luftburken sitter rakt bakom fuggen kanobra,
den har tillockmed 11,7-1 i komp-f har jag för mig+ så man behöver inte ens köpa en högkompskolv!! bara plana tiil önskat komp. Så det enda man behöver göra för att få grymm effekt är att porta toppen och kasta i en kam och porta fuggen kasta på ett hellst dubbelsytem och plana toppen. Ingen annan maskin kan bli billigare,, husan ligger väl på samma nivå i billighet och effekt. Det är kammen som bestämmer hur den ska trimmas i övrigt . så ex om man skulle sätta i tornados g3 kam och fjäderkitt som då behövs så kan jag lova att den skulle lämmna 80 bakhjulskusar med en bra portning och uträknat helsystem dubbelpipigt, eller bra byggt enkelsyst. Man skulle bli tvungen att köra så högt komp-f som bara går för att inte tappa så mycket i bottnreget med den vilda kammen, minst 13-1. snikvarianten ä'r att stoppa i g2 tornados då behöver man inte ens byta fjädrar!! Men den är något för slö synd nog men 75 hk och ett jäkligt bra register skulle man få åtminstonde så det är nog smartast. Husabergaren 650 gäller samma som ovan till den finns det en tornado kam som är skapligt vass, bättre än traktorkammen som sitter i ivf som bara tvärdör vid för låga varv
husan med samma åtgärder skulle också hammna på 75 bakisar med den kammen i ett brett register. OBS detta är med endast org ventiler. Ventilerna har jag som sista spik om det ens behövs.. Så starta toktrimma era husor och ktmareHär finns dom flesta tornadokammarna mm till alla stonkor nästan men jag blir osäker om man kan köpa direkt av dom ev återförsäljare?? http://www.gw-racing-parts.com/english/produkte/Produkte.html
Last edited:
jag hoppades ju på 4 kusar till i toppvarvet men det blev 4kusar redan frå ca5000 ja faktist så går den bättre från tomgång och blir sedan hutlös från 5000 till varvstopp