Supermoto folk???

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
Finns det nå riktiga supermoto banåkare här som kan lära mig köra bana i år?

En blind som leder en blind det blir nog bra.
Bara inta krigar ställning och vrida på gasen då för jag kommer köra 8or kring din kråssmoppe!!!

Vet inte i vilken del av forumet denna tråd ligger men som jag skrev tidigare så är du välkomen ner till Gröndal ;)

Sent from my X10i using Tapatalk

Hade tänkt de!!!!
Är väl bara jaga någon duktig, för köra hoj är väl inga problem det är spår val och banförnuft jag saknar :)..

Coolt coolt vad för hjul passar på en sån, eller blir det att modifiera?

Hade tänkt de!!!!
Är väl bara jaga någon duktig, för köra hoj är väl inga problem det är spår val och banförnuft jag saknar :)..

Sen beror det på vad du vill lära dig vilken typ av spår? Köra snabbt på bana eller köra säkert på bana, sistnämde för nytta i trafiken SMC. Men Gröndals nu "rena" supermotard dagar borde vara något för dig då!

Säkert på bana är inget för mig, följa John gjorde jag som barn.
Nu vill jag jaga honom och helst köra ifrån honom :)...

Ingen åker med ryckutjämnare som du förmodligen menar.
Varför vill du ha det?
Bara stora tunga gatmotarder har det och de hjulen passar nog inte för ombyggnad.
Handla ett par beggade crf hjul finns några till salu och ha kul.

Varför vill du ha det?
Bara stora tunga gatmotarder har det och de hjulen passar nog inte för ombyggnad.

Min 570 har ryckutjämnare.

Säkert på bana är inget för mig, följa John gjorde jag som barn.
Nu vill jag jaga honom och helst köra ifrån honom :)...

...och unga grabbar med kan-redan-allt-inställningen brukar vara de som har mest hjälp av en bra instruktör...att hitta smågrejerna, för vi gör alla små fel, en del fler än andra. :)

Inget ont menat, bara skickar in mina 2p som det heter.

Åk på motardträningen på Gröndal, det är rätt väg för dig specifikt. :)

Last edited:
Varför vill du ha det?

vill spara på vxlådan, då jag med 100% säkerhet inte kommer kunna gå på sladd vid inbromsningar.

Finns väl undantag men oftast är det inga av de lätta maskinerna som har det.

Kan absolut inte allt men mina 11år på hoj och 7års Stunt körning borde ha gett mig endel erfarenhet.
Och kikade på en smc körning som kändes som den döda allt som är kul med hoj åkning.
Men vissa Kanske både behöver det och har kul.
Och jag vill lära mig hur jag ska köra på bana med motard för rätt fort åker jag redan men tror jag kör bort mig ibland då jag gasar bort mig på fel partier osv.
SMC körningarna är lite för långsamma, för mycket folk och inte motard spår val.

Kan absolut inte allt men mina 11år på hoj och 7års Stunt körning borde ha gett mig endel erfarenhet.
Och kikade på en smc körning som kändes som den döda allt som är kul med hoj åkning.
Men vissa Kanske både behöver det och har kul.
Och jag vill lära mig hur jag ska köra på bana med motard för rätt fort åker jag redan men tror jag kör bort mig ibland då jag gasar bort mig på fel partier osv.
SMC körningarna är lite för långsamma, för mycket folk och inte motard spår val.

Det är ett problem inom smc, att det finns inte alltid det där roliga.
Men häng med på gröndal så ordnar vi det. :tummenupp

Nu kommer jag säkert få skit för det här men vad fan. :)

MN-8468resize.jpg

*/ ?>
Back