Video Superduperstupid.

:va
Den där herrn kan ju aldrig ha suttit på något tvåhjuligt motordrivet innan det där. Knappt fan ens en vanlig trampcykel...

Skrattade så jag blev tårögd tack för den filmen, måndagsångesten är som bortblåst :D

Last edited:
Kroatien av flaggan att döma. Killen har noll respekt eller kunskap för vad maxvarv innebär på en sportmaskin....ge honom en puch dakota istället

Eller för den delen vad som händer om man bromsar hårt på tvåhjuliga fordon i låg fart...

Är det bara jag som har svårt för att kolla sådana här filmer där någon verkligen skämmer ut sig själv men ska prompt fortsätta? Vill verkligen gömma ansiktet med en kudde för att jag skäms över att han skämmer ut sig själv :rolleyes::D

Han försökte ju burna, men inte vågade släppa upp kopplingen helt. Men jag tycker vurpan såg mysko ut, vet inte om man kan klandra piloten för det. Den enda jag anser om piloten är att han är en fegis som kommer behöva byta lameller och stålskivor :)

Fattar inte heller hur man kan gå omkull så:va Kanske en liten osynlig 1x1m isbana:D

Vad är det han försöker göra, en burnout eller? Är väl inte svårare än att ge mer och mer gas hela tiden och vara sjukt långsam med kopplingen. Typ som första gången i livet man körde bil, var man bara långsam fick man inge motorstopp :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026