Superduke-tråden

Riktigt rå avatar fick du till.

Hoppas min baksula tål 2 dagar på Midlanda, blir garanterat däckskifte nästa vecka.

/A

Tackk! ja då lär dom nog gå åt!
bara å köra däck finns det gått om=):tummenupp

Snygga bilder, Mange-9! :tummenupp

Tackar.
Vi ska ut å Terrorisera samhället idag igen så hoppas batteriet räcker längre i kamran idag så vi får till lite fler skysta bilder=):D

Last edited:
Ska köpa en framhjulslyft och behöver måttet på hålet för adaptern som man sätter under styrhuvudet (term?). Nån som vet? :va

Last edited:
Sälv sitter man och väntar på Nickeluring och Sixx, 2 dagar på Midlanda nästa, spännande med ny bana.

Videokamera och nya objektiv till digitalkameran så lite dokumentär lär det väl bli.

/A

Någon som kört bana med Pirelli Diablo med Duken och kan ge ett omdöme.

Sviestad i helgen?

Vad är det för sporthojskurs??? Inte SMCs antar jag..

Tänkte köra SH-kurs på Sviestad i helgen igen. Är det några som ska dit? Det är ju på lördag och söndag. Söndagen är ju inte fullbokad ännu, så det lutar åt det. Vädret verkar ju bli kanon. Sist var vi ju några stycken :tummenupp .
Tyvärr så har jag inte fått mina nya chrachpuckar ännu:rolleyes: så man får se till att hålla sig på hjulen...

Sälv sitter man och väntar på Nickeluring och Sixx, 2 dagar på Midlanda nästa, spännande med ny bana.

Videokamera och nya objektiv till digitalkameran så lite dokumentär lär det väl bli.

/A

Jamenhadetsåkul,pöjkar! Sjukt avis på er; Midland + Carlswood på en och samma "helg" smakar fågel:D Har tröstat mig med att pula på sliponskydden enligt Nickeluring-metoden. Skiiitfiiint blev det:tummenupp
Men på tal om nya objektiv, nån som har lagt ut lite bilder från Tuvängen i lördags?

Själv håller jag på och packar för gotland:) , tre dagar på ringen ska bli skoj. Hojen är fixad sen krashen, nya Continental ostar och nya galfer belägg. Sen blev det lite dekaltrimning oxå:D

väntar ju ändå på ny plast så då kan man ju ha lite skoj under tiden.

Bifogat

• P1010007.jpg
    P1010007.jpg
    187.6 KB · Visningar: 99
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025