Hej alla glada, blir stolt ägare av en Superduke 08 (Vit lack) om 2 veckor ,-), nu är det bara att räkna dagarna!
Grattis
/A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej alla glada, blir stolt ägare av en Superduke 08 (Vit lack) om 2 veckor ,-), nu är det bara att räkna dagarna!

Fy fan vad livet känns rättvist när man kör SuperDuke![]()
Akra-burkar sitter förhoppningsvis på till nästa helg, även om jag gillar utseendet med org. så går det verkligen inte att åka runt med dom. Man skrämmer ju inte ens pensionärerna![]()
Får med ett par Akra slipon, ska köra in bågen innan jag mappar om den och hivar på burkarna. Längtar tills man får höra mullret ;-)
Många av er som hivat på 16 drev fram?
Däckgänget har inte öppet förens på tisdag så man får be en stilla bön att cykeln inte får tummen ner av SMC besiktningsgubbarna på Rörken imorrn.
/A
From -07 så sitter det 16T orginal, bara att tanka och slanga.
/A
ska bli skitskoj med ny båge. Har kört gammelhojjar länge nu!tjaa!
Kan vell börja med att säga att jag är riktigt sugen på att köpa en superduke!
sen undrar jag lite vad de är som skiljer vanliga och R modelen förutom bortagen passagerarplats och hårdare fjädring?'
kör nämligen en buell xb9s idag och undrar lite om skillnaden mellan den och just superduken?
Mvh Alexis
sen undrar jag lite vad de är som skiljer vanliga och R modelen förutom bortagen passagerarplats och hårdare fjädring?'
Samt att man får ont i röven av sadeln.

- Andra gafflar och bakdämparen.
Det finns två skäl till att man får ont, antingen kör man som om det vore en HD eller så är man för gammal..
Men grattis till den vita, grymt snygg färgkombo![]()

tjaa!
Kan vell börja med att säga att jag är riktigt sugen på att köpa en superduke!
sen undrar jag lite vad de är som skiljer vanliga och R modelen förutom bortagen passagerarplats och hårdare fjädring?'
kör nämligen en buell xb9s idag och undrar lite om skillnaden mellan den och just superduken?
Mvh Alexis

Några som ska till Rörken idag, samåka?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |