Superduke-tråden

Riktigt rå avatar fick du till.

Hoppas min baksula tål 2 dagar på Midlanda, blir garanterat däckskifte nästa vecka.

/A


Tackk! ja då lär dom nog gå åt!
bara å köra däck finns det gått om=):tummenupp

Snygga bilder, Mange-9! :tummenupp


Tackar.
Vi ska ut å Terrorisera samhället idag igen så hoppas batteriet räcker längre i kamran idag så vi får till lite fler skysta bilder=):D
 
Last edited:
Ska köpa en framhjulslyft och behöver måttet på hålet för adaptern som man sätter under styrhuvudet (term?). Nån som vet? :va
 
Last edited:
Sälv sitter man och väntar på Nickeluring och Sixx, 2 dagar på Midlanda nästa, spännande med ny bana.

Videokamera och nya objektiv till digitalkameran så lite dokumentär lär det väl bli.

/A
 
Någon som kört bana med Pirelli Diablo med Duken och kan ge ett omdöme.
 
Sviestad i helgen?

Vad är det för sporthojskurs??? Inte SMCs antar jag..

Tänkte köra SH-kurs på Sviestad i helgen igen. Är det några som ska dit? Det är ju på lördag och söndag. Söndagen är ju inte fullbokad ännu, så det lutar åt det. Vädret verkar ju bli kanon. Sist var vi ju några stycken :tummenupp .
Tyvärr så har jag inte fått mina nya chrachpuckar ännu:rolleyes: så man får se till att hålla sig på hjulen...
 
Sälv sitter man och väntar på Nickeluring och Sixx, 2 dagar på Midlanda nästa, spännande med ny bana.

Videokamera och nya objektiv till digitalkameran så lite dokumentär lär det väl bli.

/A

Jamenhadetsåkul,pöjkar! Sjukt avis på er; Midland + Carlswood på en och samma "helg" smakar fågel:D Har tröstat mig med att pula på sliponskydden enligt Nickeluring-metoden. Skiiitfiiint blev det:tummenupp
Men på tal om nya objektiv, nån som har lagt ut lite bilder från Tuvängen i lördags?
 
Själv håller jag på och packar för gotland:) , tre dagar på ringen ska bli skoj. Hojen är fixad sen krashen, nya Continental ostar och nya galfer belägg. Sen blev det lite dekaltrimning oxå:D

väntar ju ändå på ny plast så då kan man ju ha lite skoj under tiden.
 

Bifogat

  • P1010007.jpg
    P1010007.jpg
    187.6 KB · Visningar: 99
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top