Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:japp! Tack! Jag glömmer skitlätt, så jag har startat TVn o den skrålar med EuroSport på! Får inte missa!!!
Swedie skrev:japp! Tack! Jag glömmer skitlätt, så jag har startat TVn o den skrålar med EuroSport på! Får inte missa!!!
BrInK skrev:och ni som redan vet resultaten behöver inte berätta!![]()
Precis, vilken fördel har egentligen ducati av reglementet? Får twinarna vara lättare eller vad är det?twinner skrev:Men twinnarna vinner ändåVarför går det så illa för jappsarna? dåliga förare..sämre prestanda?
Har inte rad fyrorna begränsning på insuget? eller dar de tagit bort de till i år?twinner skrev:Men twinnarna vinner ändåVarför går det så illa för jappsarna? dåliga förare..sämre prestanda?
Jag letade lite efter det här i rejsdelen och hittade en tråd där det stod att insugsbegränsningen bytts ut mot en varvtalsreglering.hermes skrev:Har inte rad fyrorna begränsning på insuget? eller dar de tagit bort de till i år?
faan va dåligt, höj den med 2000 vpm. och hur mycket får de varva?Ugluk skrev:Jag letade lite efter det här i rejsdelen och hittade en tråd där det stod att insugsbegränsningen bytts ut mot en varvtalsreglering.![]()
Jaja..hermes skrev:<snip>
"Och kawa floppar i 600. *suck*"
och vad hade du väntat dig.
BrInK skrev:superbike + supersport på eurosport 23.45!!! missa inte!![]()
och ni som redan vet resultaten behöver inte berätta!![]()
Ugluk skrev:Precis, vilken fördel har egentligen ducati av reglementet? Får twinarna vara lättare eller vad är det?
Mattias skrev:Och Sandy Berlin, var han inte kassare än nånsin?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|