DreeTman skrev:Vad kan en sådan gå lös på? Gissar att man får skaffa motardkit till dem, eller finns det att få dem i motardutförande original? kostar då med/utan kit?
Jag har ju en färdig XR600 motard, 50K med massor av godis till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DreeTman skrev:Vad kan en sådan gå lös på? Gissar att man får skaffa motardkit till dem, eller finns det att få dem i motardutförande original? kostar då med/utan kit?
Sen så känner jag inte att jag behöver någon fullfjädrad räser direkt... det känns lite som overkill och kommer bara i slutänden få mig att slå mig 
DreeTman skrev:Yasha: Meka vette fan...Sen så känner jag inte att jag behöver någon fullfjädrad räser direkt... det känns lite som overkill och kommer bara i slutänden få mig att slå mig
Hur är Husabergarna i underhåll förresten?
DreeTman skrev:Erik: Det är nog mest tänkt att nöta asfalt, men visst det vore ju kul med lite grussprättande ibland med iofs...Har inte KTM några lösningar med offroad kit till sina motarder?
Yasha: Meka vette fan...Sen så känner jag inte att jag behöver någon fullfjädrad räser direkt... det känns lite som overkill och kommer bara i slutänden få mig att slå mig
Hur är Husabergarna i underhåll förresten?
Silwer skrev:man hör att en Husaberg inte är nåt för dig, du kan kallt räkna med att det inte finns nån motard som behöver mer meck än en sån. Det är en racer och inget annat.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |