Sugen på en tatuering?

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Här kan du låta dig inspireras:

2:36 passar ju bra så här i påsktider...

[YOUTUBE-ID]WAD0YfT86EI[/YOUTUBE-ID]

Eller så kan du kolla på den tatueringstråden som finns här på överflödiga diskussioner. Fy för själve faan vad många fula tatueringar folk har gjort. Döskallar, flames och annat trams.

Eller så kan du kolla på den tatueringstråden som finns här på överflödiga diskussioner. Fy för själve faan vad många fula tatueringar folk har gjort. Döskallar, flames och annat trams.

Du glömde dom skithäftiga "tribal" tatueringarna som alla skulle ha för några år sedan...

Jag brukar ibland se "Miami Ink" och "LA Ink" på TV, och det roliga med det programmet är ju "förklaringarna" till tatueringarna.

Koi-fiskar är ju populära nu, så dom får symbolisera allt ifrån "kampen mot cancer" till "besegrat ätstörning" till "Minne av mormor" till ....

Sen alla jävla "minnes" tatueringar, det ska minnas barn som har dött, vänner som har dött, föräldrar som har dött osv...

Fan när jag var tre år hittade jag en groda som jag hade i en kartong, den dog, och jag minns den tamejfan utan tatueringar, hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?

Du glömde dom skithäftiga "tribal" tatueringarna som alla skulle ha för några år sedan...

Jag brukar ibland se "Miami Ink" och "LA Ink" på TV, och det roliga med det programmet är ju "förklaringarna" till tatueringarna.

Koi-fiskar är ju populära nu, så dom får symbolisera allt ifrån "kampen mot cancer" till "besegrat ätstörning" till "Minne av mormor" till ....

Sen alla jävla "minnes" tatueringar, det ska minnas barn som har dött, vänner som har dött, föräldrar som har dött osv...

Fan när jag var tre år hittade jag en groda som jag hade i en kartong, den dog, och jag minns den tamejfan utan tatueringar, hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?

Jo jag har sett Miami Ink och jag håller hellt med. Tatuera hela ryggtavlan för en kattjävel är lite över gränsen i mitt tycke, men det det är ju bara min personliga åsikt. Trots att alla här veta att det är så jäkla EMO att göra det.

Haha, agree. tatuering är så jävla wt.
All of 'em, all.

... hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?

:rofl

Last edited:

Haha. DU har en poäng.

Är en tatuering nånsin rätt? Finns väl vissa stammar som tatuerar sig som en del av kulturen, men i sverige

Fan vad glad jag är att jag aldrig tatuerat mig!!!

Du är ju å andra sidan mer än lovligt partisk i den här frågan. Hur gick det med den där jobbgrejen föresten?

Självklart är jag partisk men fördomar, för det är enbart det som det handlar om, gillar jag inte på något plan alls. Om man sen tycker att det är snyggt är ju en helt annan sak.

Det gick alldeles strålande, tackar som frågar.

Tycte det var skoj på LA ink.
Slirig snubbe ville tatta en arbetshäst på benet.
Med en groda på ryggen.
Och en banderoll med "Ahoy Butternuts".
För att minnas sin häst som dog när han var fem år, efter att ha ätit sopor.
Tatueringen tyckte jag var skitcool.
Men han erkände att han aldrig haft någon häst.

Har inga tatueringar själv.
Tycker att det är fjolligt.

Uppskattar dock konsten och hantverket.

Där fanns väl några riktiga godbitar, men det roligaste var ju fan eftertexterna!:D ECT...:hihi

förstår inte varför folk är så dömande på folk med tatueringar, det beror iofs på vad det är man gör, jag har ingen förståelse heller för folk som tatuerar sig för att komma ihåg någon de älskat, eller för att komma ihåg de hårda tiderna de hade tidigare i livet. jag menar, va fan man vill väll ändå glömma de hårda tiderna ?? och som ovanstående sa, vem fan behöver tagga sig för att komma ihåg nån som dött osv, om man stod den nära.
jag har själv en tribal, rätt stor, dock gjorde jag den för att jag älskar tribbs och ville ha just den jag såg. men många tycker som vanligt att gör man tattoos oavsett anledning så ska man vara tuff eller få uppmärksamhet.

Nu har jag bestämt mig. jag ska gadda mig. Jag ska bli SH-tuff.

:Bugar

mr-cool-ice-demotivational-poster.jpg

Tribals, "En liten skål nudlar" skrivet med kinesiska tecken - och nu massa fula fiskar som ingen vet vad dom betyder.

Snälla snälla, måla mig som alla andra. Gör mig unik. :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...