Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller så kan du kolla på den tatueringstråden som finns här på överflödiga diskussioner. Fy för själve faan vad många fula tatueringar folk har gjort. Döskallar, flames och annat trams.
Du glömde dom skithäftiga "tribal" tatueringarna som alla skulle ha för några år sedan...
Jag brukar ibland se "Miami Ink" och "LA Ink" på TV, och det roliga med det programmet är ju "förklaringarna" till tatueringarna.
Koi-fiskar är ju populära nu, så dom får symbolisera allt ifrån "kampen mot cancer" till "besegrat ätstörning" till "Minne av mormor" till ....
Sen alla jävla "minnes" tatueringar, det ska minnas barn som har dött, vänner som har dött, föräldrar som har dött osv...
Fan när jag var tre år hittade jag en groda som jag hade i en kartong, den dog, och jag minns den tamejfan utan tatueringar, hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?
Eller så kan du kolla på den tatueringstråden som finns här på överflödiga diskussioner. Fy för själve faan vad många fula tatueringar folk har gjort. Döskallar, flames och annat trams.
... hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?
Fan när jag var tre år hittade jag en groda som jag hade i en kartong, den dog, och jag minns den tamejfan utan tatueringar, hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?
Är en tatuering nånsin rätt? Finns väl vissa stammar som tatuerar sig som en del av kulturen, men i sverige
Ibland är du så dum att jag får ont i skallen.
Du är ju å andra sidan mer än lovligt partisk i den här frågan. Hur gick det med den där jobbgrejen föresten?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |