Sugen på en tatuering?

Tribals, "En liten skål nudlar" skrivet med kinesiska tecken - och nu massa fula fiskar som ingen vet vad dom betyder.

Snälla snälla, måla mig som alla andra. Gör mig unik. :rofl

states my point.

du har helt rätt, alla som tatuerar sig har IQ på 80, ingen vet vad en koi fisk representerar, och om dem gör det så tatuerar dem sig bara för att vara som andra eller "stå ut i mängden". dina argument är som att jämföra mognaden mellan moppefukkon o erfarna mc förare.

states my point.

du har helt rätt, alla som tatuerar sig har IQ på 80, ingen vet vad en koi fisk representerar, och om dem gör det så tatuerar dem sig bara för att vara som andra eller "stå ut i mängden". dina argument är som att jämföra mognaden mellan moppefukkon o erfarna mc förare.

Du som har IQ > 80 borde veta att man skriver "...tatuerar DE sig bara...":tummenupp

Den där med hästen med en groda på ryggen lät ju hur schysst som helst :p
Läste i sambons skvallertidning i morse vid frukost (det var inte min!) om någon med röd tuppkam i Robinson som hade en ninja på moped tatuerad på ena skinkan. Också en så jäkla klockren tatuering, hur fan kommer man på det liksom?

Du som har IQ > 80 borde veta att man skriver "...tatuerar DE sig bara...":tummenupp

jasså? så det går inte att ha stavfel för att man har IQ över 80?
är inge vidare på svensk grammatik i överhuvudtaget.

blir inte direkt förvånad att folk drar slutsatsen, att man är dum för att man skriver fel.

Jag gillar tatueringar. Om sen andra människor stör sig på att jag är tatuerad så sover jag nästan ännu bättre :) Alltid kul om det sticker lite i ögonen på inskränkta människor.

Last edited:
Du glömde dom skithäftiga "tribal" tatueringarna som alla skulle ha för några år sedan...

Jag brukar ibland se "Miami Ink" och "LA Ink" på TV, och det roliga med det programmet är ju "förklaringarna" till tatueringarna.

Koi-fiskar är ju populära nu, så dom får symbolisera allt ifrån "kampen mot cancer" till "besegrat ätstörning" till "Minne av mormor" till ....

Sen alla jävla "minnes" tatueringar, det ska minnas barn som har dött, vänner som har dött, föräldrar som har dött osv...

Fan när jag var tre år hittade jag en groda som jag hade i en kartong, den dog, och jag minns den tamejfan utan tatueringar, hur jävla dåligt minne har folk som måste tatuera sig för att komma ihåg att deras unge blev överkörd av sopbilen?

Det har givetvis inget med minnet att göra. Anledningen till att dylika tatueringar sitter är för att de tillsammans med likasinnade ska kunna samlas runt brasan på playan och förundras över hur djupa de alla är.

Då föredrar jag folk som gör det för att de tycker att det är så jävla snyggt/tufft, hur fel de än må ha*. :D

*Finns några få undantag där jag faktiskt kan tycka att det ser bra ut.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT