Sugen på en GSX-R1000 05a?

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jag är men som vanligt är jag för kort på något sätt :va

Men ni som är sugna på dom kan kolla in en blå/vit 05a hos Din MC på lördag.
Då har dom den hemma och bara att köpa :tummenupp

Själv ska jag "degla" över den och hoppas på den som en födelsedagspresent.

/Liwa1

Liwa1 skrev:

/Liwa1

Degla på du :D
Får väl sänka moppen å fixa platå pjucks!

Liwa1 skrev:

/Liwa1
Du får nog sköta markservicen i ett par år framöver om Markus ska köpa en sån till dig :D

Har du provsuttit den?
De har sänkt den 20 mm jämfört med 04:an men det kanske inte räcker?

Bikes test av R1000 som damp ner i brevlådan i dag gör en ju inte mindre sugen precis.
VILL HA! :)

sandstream skrev:
Du får nog sköta markservicen i ett par år framöver om Markus ska köpa en sån till dig :D

Har du provsuttit den?
De har sänkt den 20 mm jämfört med 04:an men det kanske inte räcker?

Bikes test av R1000 som damp ner i brevlådan i dag gör en ju inte mindre sugen precis.
VILL HA! :)

Men jag sköter ju redan den hemma, så alltså måste jag var värd den i present eller :confused:

Åhhåja ja, sänkt den? Det visste jag inte, nu skajag dit i helgen och provsitta. Kanske bänkar jag mig där tills våren kommer och jag får provköra den.

Lindén

Det där med "platå" har jag typ redan provat. Det var inte en hit att få köra hoj i stilettklack när jag var med i Melodys Clubs musikvideo och körde runt i tunnlar i stan och på lastkajer.

Hmm, älskar både GSX-R1000 och R1 ju. Kan man få två hojar i födelsedagspresent :va

Ja ja. som sagt va, är man sugen finns nya 05 att skåda på Din MC i helgen. Vi ses där

Liwa1 skrev:
Men jag sköter ju redan den hemma, så alltså måste jag var värd den i present eller :confused:

Åhhåja ja, sänkt den? Det visste jag inte, nu skajag dit i helgen och provsitta. Kanske bänkar jag mig där tills våren kommer och jag får provköra den.

Lindén

Det där med "platå" har jag typ redan provat. Det var inte en hit att få köra hoj i stilettklack när jag var med i Melodys Clubs musikvideo och körde runt i tunnlar i stan och på lastkajer.

Hmm, älskar både GSX-R1000 och R1 ju. Kan man få två hojar i födelsedagspresent :va

Ja ja. som sagt va, är man sugen finns nya 05 att skåda på Din MC i helgen. Vi ses där

Såg denna tråden om du inte redan har läst den! :tummenupp

Inte göra "snigelspår" på ny hoj i affären, du får vänta tills den har blivit din :arsele

rust29 skrev:
Inte göra "snigelspår" på ny hoj i affären, du får vänta tills den har blivit din :arsele

Du din......(censur) :fatta!

Du är bara avis för jag kan provsitta den i helgen :7peta

:D

Liwa1 skrev:

Jensa tänker ju bege sig dit iaf, hoppas den inte redan är såld innan jag hinner dit. Inte för jag har tänkt å köpa men man vill ju gärna klämma litegrann. Förresten så sitter du på min hoj..

Last edited:
Liwa du är alltså tillräckligt lång för r1:an ni har hemma men för kort för gsxr1000 K5 :va

Sänkningssats måste väl finnas eller så är hojen inget för dvärgar. :D
skojar ju bara.

Såklart du skall ha hoj i present.

Liwa1 skrev:

/Liwa1
Vad har du för taxben?!? :va Jag nådde ju ner på 03an utan problem! :7peta

:tungan

Dregla på du gumman, så kanske du blir av med lite äckeldregel tills du ska köra bushojen... jag vill INTE ha vare sig snigelspår eller dregel på den! :fatta!

(Ska vi åka och dregla ihop? :krama)

GixxerJensa skrev:
Jensa tänker ju bege sig dit iaf, hoppas den inte redan är såld innan jag hinner dit. Inte för jag har tänkt å köpa men man vill ju gärna klämma litegrann. Förresten så sitter du på min hoj..

ooh då måste ju jag också dit :7peta

Liwa1 skrev:

Får väl ta mig ut till Beviks och kika vad de har där...
Nu ska jag hem och kolla i BIKE (som tydligen ska ha kommit i lådan)

Tjejer får alltid provsitta min hoj :banana

ape skrev:
Liwa du är alltså tillräckligt lång för r1:an ni har hemma men för kort för gsxr1000 K5 :va

Sänkningssats måste väl finnas eller så är hojen inget för dvärgar. :D
skojar ju bara.

Såklart du skall ha hoj i present.

Mmmm, såhär är det. R1 01 och framåt är lägre än GSXR 1000 och en R1 98 är t ex högre än senare R1or.

Sen om det är själva hjöden kan jag inte direkt svara på men.....

GSXR och tidigare R1or hade ju som gammla hedliga cykeldamsadlar på hojarna. Riktigt breda saker. Det gör att benen liksom inte når ner till marken då. På dom med lite smalare (där man inte behöver *host* sära så på benen) når man (jag) ner bra på.

Når ner bättre på min R1 än vad jag gjorde på Min GSXR 600.

Håller med dig, klart jag ska ha den i present, min man kan ju få låna den med i bland

Yasha skrev:
Vad har du för taxben?!? :va Jag nådde ju ner på 03an utan problem! :7peta

:tungan

Dregla på du gumman, så kanske du blir av med lite äckeldregel tills du ska köra bushojen... jag vill INTE ha vare sig snigelspår eller dregel på den! :fatta!

(Ska vi åka och dregla ihop? :krama)

Du är bara avis för du inte hanterar att köra sporthoj gumman. Men du är söt ändå och puss på dig.

Sen en sak till, jag kommer inte lämna mer snigelspår på den hojen än vad du gjorde när du framförde din R1a :D

PÖSS

Liwa1 skrev:
Absolut! :tummenupp

Min fru sköter markservicen med underkänt betyg och tycker inte att jag ska få köpa någon R1000 den här säsongen.
Ska jag lägga in om skilsmässa direkct?

sandstream skrev:
Absolut! :tummenupp

Min fru sköter markservicen med underkänt betyg och tycker inte att jag ska få köpa någon R1000 den här säsongen.
Ska jag lägga in om skilsmässa direkct?

Nää, du ka köpa en 1000 till henne så klart, sen funkar markservicen klockrent, då hon inte är ute och kör :D

men den är ju inte många mm högre.. jag tror ju därimot att den är bredare, därför du inte når ner :)

en annan har ju problemet att va för lång för sporthojar man är ju som en jävla oruangutang på r6:an ni brudar kan få 10 cm av mig hade njöt mig med 1,85

prov satt den på mässan och suki folket måste göra hojar till dvärgar :kocko benen sticker ju upp över urgröpningen i tanken

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT