Mathias84
Ny medlem
Tjohiii vad det fladdrar då 
Testade med att släppa styret, ja jag vet jag är en nybörjare, idag. Vid låga hastigheter ca 50 km/h så fladdrar styret fram och tillbaka med små utslag. Vid ca 70-80 km/h kommer fladdret direkt när jag släppt styret och utslagen blir värre och värre tills det att jag måste fatta styret för att inte det ska gå åt skogen
Detta fenomen kan också kännas om man håller styret väldigt löst.
Har kollat: Styrlager, hjullager fram, däcktryck, bromsar etc. Hittar inget fel. Däcket fram är ganska slitet säg 3 mm kvar. Vad kan detta vara? Skall till verkstad och kolla upp det och vill ha lite mer kött på benen så att man inte blir tutlurad
Tack på förhud
/Mathias

Testade med att släppa styret, ja jag vet jag är en nybörjare, idag. Vid låga hastigheter ca 50 km/h så fladdrar styret fram och tillbaka med små utslag. Vid ca 70-80 km/h kommer fladdret direkt när jag släppt styret och utslagen blir värre och värre tills det att jag måste fatta styret för att inte det ska gå åt skogen
Detta fenomen kan också kännas om man håller styret väldigt löst.Har kollat: Styrlager, hjullager fram, däcktryck, bromsar etc. Hittar inget fel. Däcket fram är ganska slitet säg 3 mm kvar. Vad kan detta vara? Skall till verkstad och kolla upp det och vill ha lite mer kött på benen så att man inte blir tutlurad
Tack på förhud

/Mathias

Pratade mer med killarna där och de satt att jag inte kunde bli av med fladdret
Det skall vara så
VA??? De påstod att flera "billiga" hojar är så och det får man leva med