GSXR1100R
The older i get the faster i was
Din ratbike är risigare än MissilenCorbenDallas skrev:Muahahaha, ungefär lika roligt som dina ursäkter ang. materialet...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Din ratbike är risigare än MissilenCorbenDallas skrev:Muahahaha, ungefär lika roligt som dina ursäkter ang. materialet...![]()
GSXR1100R skrev:Vad sägs om att köra vit grupp på söndag, du, Busberra och jag kan tävla om vem som kommer längst ut i sandfållan.
Du har ett visst försprång eftersom du ritat banan som Bingo älskar![]()
crazy martin skrev:jag har klarat mig rätt bra sist i den vita,eller hur micke? speciellt första varvet i första passet när jag höll på att köra rakt fram i den "gamla" högersvängen(vad hände) nån som såg det?
![]()
andra passet gick hyfsat bra ,tycker jag.men trots allt så gick det lite för snabbt för min hyndamicke.a blåste om mig nån gång det såg jag
iaf.har faktiskt väntat på dig....att du skulle köra om mig....var blev du av
![]()
GSXR1100R skrev:Vad sägs om att köra vit grupp på söndag, du, Busberra och jag kan tävla om vem som kommer längst ut i sandfållan.
Du har ett visst försprång eftersom du ritat banan som Bingo älskar![]()
R1 racer skrev:Gixxer-6:an skrev:
GSXR1100R skrev:Micke.A när han hade sin gammelrejshonda så va vi rätt så jämna, men nu är han snabbare än mig tack vare materialet.
Det är inte alls omöjligt att jag gör just det en dag. Inte säljer touringmoppen alltså utan skaffar en banhoj.GSXR1100R skrev:Jag tycker att du Maverick ska sälja posörglidaren och komma in i matchen, skaffa en billig rejshoj och kör med i vit grupp, det är inte så svårt, man behöver ju inte ens ha licens i dagsläget.
Din våta dröm är väl att köra ifrån mig eller hur![]()
micke.a skrev:1.08.2 med gixxer1000 så jag undrar om det är materialet![]()
Jag låg bakom dig när du missade dammaböjen, sen såg jag aldrig röken av digcrazy martin skrev:jag har klarat mig rätt bra sist i den vita,eller hur micke? speciellt första varvet i första passet när jag höll på att köra rakt fram i den "gamla" högersvängen(vad hände) nån som såg det?
![]()
andra passet gick hyfsat bra ,tycker jag.men trots allt så gick det lite för snabbt för min hyndamicke.a blåste om mig nån gång det såg jag
iaf.har faktiskt väntat på dig....att du skulle köra om mig....var blev du av
![]()
Jupp, men ursäkterna är färre...GSXR1100R skrev:Din ratbike är risigare än Missilen![]()
Sålänge som jag varvar dig är jag nöjd, det vore kul att testa nya banan i regn eller hurCorbenDallas skrev:Jupp, men ursäkterna är färre...![]()
GSXR1100R skrev:Sålänge som jag varvar dig är jag nöjd, det vore kul att testa nya banan i regn eller hur![]()
Du kör ju i samma tempo som Kurvis och jag juhBusberra skrev:Låter som utomordentligt dålig idé.
Var fick du den ifrån och hur hamnade jag i diskussionen???
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |