Sturup Raceway, the new version

GSXR1100R skrev:
Vad sägs om att köra vit grupp på söndag, du, Busberra och jag kan tävla om vem som kommer längst ut i sandfållan.

Du har ett visst försprång eftersom du ritat banan som Bingo älskar :tungan

jag har klarat mig rätt bra sist i den vita,eller hur micke? speciellt första varvet i första passet när jag höll på att köra rakt fram i den "gamla" högersvängen(vad hände :va ) nån som såg det? :näsblod
andra passet gick hyfsat bra ,tycker jag.men trots allt så gick det lite för snabbt för min hynda :tungan micke.a blåste om mig nån gång det såg jag :banana iaf.har faktiskt väntat på dig....att du skulle köra om mig....var blev du av :pannkyss

crazy martin skrev:
jag har klarat mig rätt bra sist i den vita,eller hur micke? speciellt första varvet i första passet när jag höll på att köra rakt fram i den "gamla" högersvängen(vad hände :va ) nån som såg det? :näsblod
andra passet gick hyfsat bra ,tycker jag.men trots allt så gick det lite för snabbt för min hynda :tungan micke.a blåste om mig nån gång det såg jag :banana iaf.har faktiskt väntat på dig....att du skulle köra om mig....var blev du av :pannkyss

Japp jag såg det, för jag låg bakom dig. Det såg lite farligt ut men du redde juh ut det.

GSXR1100R skrev:
Vad sägs om att köra vit grupp på söndag, du, Busberra och jag kan tävla om vem som kommer längst ut i sandfållan.

Du har ett visst försprång eftersom du ritat banan som Bingo älskar :tungan

Låter som utomordentligt dålig idé.
Var fick du den ifrån och hur hamnade jag i diskussionen???

Nu vill jag bara uppmana alla till att sluta prata tider som i småskolan. Hör på er själva han snabbare än dig och jag är snabbare än dig.

Gör som jag kör för att det är roligt och skit i andras tider och misstag.

Ha det bra så ses vi på banan!

R1 racer skrev:
Gixxer-6:an skrev:

Mest troligt MR.Paranoid..

2 killar kom o gjorde samma manöver när jag tankade på väg till sturup

Faste då var det bara en av dom som klev ur o tankade , bak luckan var öppen redan när dom kom runt hörnet

o jupp dom såg utlänska, ny svenska ut eller vad man nu skall kalla det

GSXR1100R skrev:
Micke.A när han hade sin gammelrejshonda så va vi rätt så jämna, men nu är han snabbare än mig tack vare materialet.

Ja det var härliga tider micke :hihi :hihi
1.09.2 på knudan med gammelhondan då var vi jättejämna :rofl :rofl

1.08.2 med gixxer1000 så jag undrar om det är materialet :7peta

1.13.6 på SRW :näsblod

GSXR1100R skrev:
Jag tycker att du Maverick ska sälja posörglidaren och komma in i matchen, skaffa en billig rejshoj och kör med i vit grupp, det är inte så svårt, man behöver ju inte ens ha licens i dagsläget.

Din våta dröm är väl att köra ifrån mig eller hur :tungan
Det är inte alls omöjligt att jag gör just det en dag. Inte säljer touringmoppen alltså utan skaffar en banhoj.
Väntar bara på att få ihop lite pengar, tippar på att 30 - 40 000 bör räcka eller vad tror du? Jag får väl vänta till siste augusti o se hur det står till med finanserna då.... Vem vet, kanske kontot är påfyllt då :rolleyes:
Tänkte mig en gatreggad maskin med lite pulver i som man kan köra bana med så att man slipper släp. Vi får väl se 2006, skulle varit kul att kunna leka lite. :) Ta nu inte detta som ett löfte, jag har en plan, om den realiseras är en helt annan sak.

Om jag sen kör ifrån eller blir ifrånkörd av dig eller någon annan spelar faktiskt ingen som helst roll, jag kan hantera att någon annan är bättre än mig.

Du får inte tro så mycket om dig själv, min våta dröm har överhuvudtaget inget med dig att göra. Jag loooovar! :hihi

Last edited:
crazy martin skrev:
Jag låg bakom dig när du missade dammaböjen, sen såg jag aldrig röken av dig :va

GSXR1100R skrev:
Sålänge som jag varvar dig är jag nöjd, det vore kul att testa nya banan i regn eller hur :banana

Be Hans om 45 minuters pass isåfall... :banana
Regn funkar men inte nästa gång, då ska Kawan få smaka.

Last edited:
Busberra skrev:
Låter som utomordentligt dålig idé.
Var fick du den ifrån och hur hamnade jag i diskussionen???
Du kör ju i samma tempo som Kurvis och jag juh :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...