pHil.
Guest

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaja, gatorna e vårt hood !
Jocks man behöver ju inte stanna när polisen kommer o ge dem sitt körkort, man kan ju alltid köra hem
Kanske inga problem med en 50cc som din på gatan, men jag vill stunta ostört på en laglig plats där man slipper oroa sig för att bli av med B-kortet, behöver det i jobbet och det är en onödig risk att ta om det går att stunta lagligt på inhägnat område.
eller e jag helt ute och cyklar?
sen ska du kunna få vara på en laglig plats som just du FÅR vara på, så undrar jag inte om först får köpa dig en tomt ala minst 1000 m2 om de ska vara lönt, sen göra de till ett gödkänt inhägnat område.....
Jocks man behöver ju inte stanna när polisen kommer o ge dem sitt körkort, man kan ju alltid köra hem
Kan säkert stämma, dock känns det som polisen gör lite undantag för minimotos/trimmade moppar osv, så din crf50 kanske kommer lite lättare undan, jag vet inte.
Ett inhängnat område är väl just bara ett område med staket/stängsel som ägs av en privatperson eller företag (lager som har stora asfaltsytor) ?
Såg bilder på er hemsida där ni körde vid Bostik, kan man inte snacka med ägarna där och fråga om man kan få träna på deras mark mot ersättning eller liknande?
haha göb cire min vän, klart ja kan! först ska man räcka finger åt dem sen wheela iväg sketa snabbt, sen börjar träningen hahaha
Kraven på vad som anses vara inhägnat område är mycket höga. Ett flygplatsområde eller ett militärt område betraktas till exempel normalt inte som ett inhägnat område. Det är Polisen, åklagare och svensk domstol som tolkar den svenska lagstiftningen och som prövar vilka områden som kan anses vara inhägnade.
http://www.vv.se/templates/page3____1016.aspx
haha ni har ju inte skrivit upp mig på listan, bara för ja redan kan elr ? nja vi får ha lite teori här först o som sagt en fuck you burnout gör även susen innan jakten tar form, man måste hetsa till de så dem ger järnet o verkligen vill fånga en annars e de ju ingen sport!!
Du menar så som Tim gjorde, hahahahah vilken åsna![]()
![]()
![]()
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |