stuntbilder helsingborg!

Snyggt jobbat, kul o veta att det finns stuntare som håller igång i stan. Har varit sugen på att skaffa mig en stunthoj själv.

Snyggt jobbat, kul o veta att det finns stuntare som håller igång i stan. Har varit sugen på att skaffa mig en stunthoj själv.

absolut! vi e några löss som terroriserar gator o torg i bristen på bra ställen att köra! pm:a när du köpt en häst :tummenupp

Ähe bara lägg av mig dig stisse... tycker du att jag ska köpa hjälm för mer pengar än vad min hoj e värd? glöm de.. min vita mössa funkar perfekt de vet du också.. du förresten, den drar inte till vänster! :D

nej va ska du med hjälm till, den frillan skyddar ju mot allt :smasha

ps, den drar till vänster för ramen e sne, har varit med om del den hojen, ha ha! :crash

Ähe bara lägg av mig dig stisse... tycker du att jag ska köpa hjälm för mer pengar än vad min hoj e värd? glöm de.. min vita mössa funkar perfekt de vet du också.. du förresten, den drar inte till vänster! :D

nej va ska du med hjälm till, den frillan skyddar ju mot allt :smasha

ps, den drar till vänster för ramen e sne, har varit med om del den hojen, ha ha! :crash

mm exakt.... mm precis min stuntpolle har varit med om jävligt mycke, de den e till för.. har en del timmar på bakhjulet om man säger så, sen att den drar åt vänster är bara en inbildning du har stisse, kan va att du kör med vänster ben i marken för att du e så skrajj att falla från såna höjder som man kan göra från min fifty, ses sen mannen:D:pannkyss

Bumpar upp tråden lite, efter som det verkar finnas ett gäng stuntare så undrar jag om det inte finns någon som försökt fixa en laglig plats på något industriområde eller något där man kan träna ostört?

Anledningen till att jag frågar är att jag är sugen på hoj men inte har planer på körkort efter som jag bara vill stunta, så ett inhängnat område vore idealiskt.

Efter stängnings tid på något lager eller liknande så kan man ju hålla tjuvar borta som gentjänst. ^^

Eller går det att komma undan polisen med oreggad hoj+kortlös genom att bara köra på parkeringar?

Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back