Slappa
Rage closed inside!
No shitIcon..

Jag menade mer vad för sorts väst men antar att det är nåt kombinerat ryggskyddstjosan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No shitIcon..
No shit![]()
Jag menade mer vad för sorts väst men antar att det är nåt kombinerat ryggskyddstjosan?
No shit![]()
iconvästen har en ryggplatta o skiten heter "field armor"!? hoppas det va det svaret du ville ha för det finns inget annat... finns hos din välsorterade mc butik, eller hos www.nilssonsmc.se![]()
Snyggt jobbat, kul o veta att det finns stuntare som håller igång i stan. Har varit sugen på att skaffa mig en stunthoj själv.
absolut! vi e några löss som terroriserar gator o torg i bristen på bra ställen att köra! pm:a när du köpt en häst![]()
Sticke lille, det är bara du som kör på häst dom andra kör hoj din Åsna![]()
![]()
Men ligga så att det ryker går inte!![]()
ha ha, kanske därför det går så förbannat dåligt? men röka kan jag, o ligga får jag det med så jag e helnöjd![]()
![]()
gillar inte hans stil för 5 öre.. fattas ju bara en mic vid hjälmen sen skulle man kunna tro att han kör guldvinge...![]()
gillar inte hans stil för 5 öre.. fattas ju bara en mic vid hjälmen sen skulle man kunna tro att han kör guldvinge...![]()
Sa pojken som kör i toppluva....![]()
äsch, du e bara avundsjuk..!!![]()
![]()
Ähe bara lägg av mig dig stisse... tycker du att jag ska köpa hjälm för mer pengar än vad min hoj e värd? glöm de.. min vita mössa funkar perfekt de vet du också.. du förresten, den drar inte till vänster!
nej va ska du med hjälm till, den frillan skyddar ju mot allt![]()
ps, den drar till vänster för ramen e sne, har varit med om del den hojen, ha ha!![]()
Ähe bara lägg av mig dig stisse... tycker du att jag ska köpa hjälm för mer pengar än vad min hoj e värd? glöm de.. min vita mössa funkar perfekt de vet du också.. du förresten, den drar inte till vänster!
nej va ska du med hjälm till, den frillan skyddar ju mot allt![]()
ps, den drar till vänster för ramen e sne, har varit med om del den hojen, ha ha!![]()
mm exakt.... mm precis min stuntpolle har varit med om jävligt mycke, de den e till för.. har en del timmar på bakhjulet om man säger så, sen att den drar åt vänster är bara en inbildning du har stisse, kan va att du kör med vänster ben i marken för att du e så skrajj att falla från såna höjder som man kan göra från min fifty, ses sen mannen![]()
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |