Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Abloy skrev:Det ser vi fram emot![]()
Legenden skrev:Jobba på.. Fixar ju självklart fram styre osv. till dig.. Bara o komma in!!
Farsan din va ju inne o snackade lite om ditt bygge mm.. Kan nog tänka mig att vi kan hjälpa varandra..![]()
Har du fixat nånstans att träna då?
Söker nämligen nånstans själv för att träna "highchair" mm..hehe..![]()
Hör av dig!
Säljer även Gasp mm..hehehe!![]()
![]()
Sebbe85 skrev:Såhär vart det idag=) segt men skojj, börjat svetsa bakram består av Crommolly.
Härnöante skrev:Ser bra ut det där men varför använde du inte orginal bakramen att bygga direkt på? Jag har lite förstärkningar på min (inte med på bilden) men det behöver inte du som har löstagbar bakram. lycka till med bygget. Så här ser de flesta skenor ut, lite olika fästpunkter på baken bara. häls ante...........
Härnöante skrev:Ok, jag förstår.
Jag har orginal fram och 57 bak. På min funkar det ok. Toppfart ca 150 km/h. Tog ett tag att vänja om sig från vanlig drevning, ingenting funkar i början. Funkar inte bra än heller men det är väl bara öva vidare nästa sommar.
Har du en 600 kanske du ska pröva 62 kugg. Ju mer kugg ju svårare blir det tycker iallafall jag. Viktigt med bra bakbroms!
ante.....
Sebbe85 skrev:hm fyfaen jag har beställt ett 76 kuggare kanske var lite överilat beslut dethaha äh får testa annars blire byte
Härnöante skrev:Det kommer se fläskigt ut! Drevet blir nog nästan större än fälgen.
Sebbe85 skrev:Inge cord men
om någon undrar varför pipan hänger löst är det för att jag inte fixat ngn titantråd ännu så ja kan fästa den igen=), har tagit ur all stoppning ur den så det blir lite roligare ljud och kortat av den 15 cm
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |