Jag såg i en annan tråd att det tog 4 minnuter innan första kommenteran efter ditt linlägg att det är kanon att Barkarbykvällarna är inställda och att ordningen blir återställd, för nu blir det Tyresö igen...
Och vips så var vi tillbaka på ruta noll igen...
Var väl ingen som sa att det var
kanon att S&S blev inställda.
Snanare beklagade man sig över att det hela var nedlagd samt konstaterade det som alla redan vet.
Att ifall det inte finns ett lagligt alternativ så kommer man köra olagligt.
Visst vore det trevligt ifall folk ställde undan hojen något år och väntade till det dök upp ett nytt lagligt evenmang som S&S, men vekligheten är inte sådan.
Folk kommer att köra och hade det funnits ett lagligt alternativ så hade majoriteten kört där.
Nu kanske inte samma majoritet kör på de andra träffarna som dyker upp, men dessa träffar kommer att växa då det inte längre finns något alternativ.
Och i brist på andra (lagliga) alternativ så har jag ingenting emot att köra i t.ex. industriområden.
Tillbaka på ruta noll, tja det är ju ett sett att se på det.
Tycker dock inte att man skall börja peka finger åt vems fel det är. Jag tycker det xxx fel, medans vissa tycker att det är yyy fel.
Verkligheten är att S&S är nedlagt trots det stora jobbet som folket bakom har lagt ned på det hela.
Tack för tiden som varit, men nu kör vi istället.....