Stunt & Streetkvällarnas framtid

En gammal tråd men istället för att skapa en ny kanske det går att få igång den här.

Jag saknade verkligen dessa härliga Stunt & Streetkvällarna under 2009!
Finns det någon diskussion eller tankar att ta upp detta evenemang igen?
Något man kan göra för att stötta och hjälpa till för att kunna få igenom detta igen?

Fler som saknat kvällarna och är intresserad av att detta tas upp igen?

En gammal tråd men istället för att skapa en ny kanske det går att få igång den här.

Jag saknade verkligen dessa härliga Stunt & Streetkvällarna under 2009!
Finns det någon diskussion eller tankar att ta upp detta evenemang igen?
Något man kan göra för att stötta och hjälpa till för att kunna få igenom detta igen?

Fler som saknat kvällarna och är intresserad av att detta tas upp igen?

Jag tyckte det var en kul träffpunkt. Surra lite med folk, kolla på andras byggen samt seden se vem som var snabbast.

Kanske tex Glenn Ocklund skulle kunna drive ngt i mer kommersiell form. Att dega säg en hundring för att få komma in är ju inte så betungande, och skulle ändå vara lägre än tex Rörken. Mtp hur många hundra pers som var inne på området så borde det ju kunna täcka en del utgifter. Har skickat PM till Glenn.

Last edited:
Stunt & streetkvällar

Bra där Jörgen!

Saknar oxå detta.

Vart ju ganska bra när jag, Jörgen och Bettskena mfl for runt en sväng norrut en onsdag i somras och sedan Sveavägen, Skogis och Tyresö. Kan man ju göra fler ggr oavsett om det mot förmodan skulle bli Barkarby igen.

Bra där Jörgen!

Saknar oxå detta.

Vart ju ganska bra när jag, Jörgen och Bettskena mfl for runt en sväng norrut en onsdag i somras och sedan Sveavägen, Skogis och Tyresö. Kan man ju göra fler ggr oavsett om det mot förmodan skulle bli Barkarby igen.

Fick svar från Glenn att just Barkarby tyvärr är kört. Det ska byggas bostäder inom kort. Googlade lite, tom sportflyget kastades ut redan 2008.

http://www.realtid.se/ArticlePages/..._Realtid533/20080926141113_Realtid533.dbp.asp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT