Stunt & Streetkvällar 2008

Väldigt trevligt, även om jag inte körde ute på själva barkarby utan bara fotade lite.
Senilsnöre inskaffat till hojnycklarna......

Aha, det var du! Bikerwomen kom fram till mig med ett par nycklar som hade hittats i gräset. Vi tänkte att vi märker nog vem som vill hem, men som inte kan starta hojen. Bra med senilsnöre och kul att du uppskattade kvällen :-)
 
:tummenupp Var premiär för mig också.
Var inte på plats så länge men det var trevlig stämning, och hann ett par rejs repor också, fasen vad kul men vad hiskeligt svårt det var att hålla framhjulet i backen:D, krävs lite mer övning tror jag.

Tack, kommer gärna tillbaks:yoparty
 
Aha, det var du! Bikerwomen kom fram till mig med ett par nycklar som hade hittats i gräset. Vi tänkte att vi märker nog vem som vill hem, men som inte kan starta hojen. Bra med senilsnöre och kul att du uppskattade kvällen :-)

Man kan ju bara tacka. Man tänkte bara "inte nu igen!"
Bild: Farbror förklarar hur en skylt skall se ut och sitta för att vara godkänd.
 

Bifogat

  • P9065160.JPG
    P9065160.JPG
    113.9 KB · Visningar: 159
Kul o se en riktig hoj blåsa skiten ur de nya på "fartsträckan". Hmmm man kanske skulle sätta en stressfläkt på gammelsukkan.....

Jo lite kul är det, frånkörd av gubbe på 80-talshoj:huvet, sånt kan svida lite:D . Trixet är ju att komma iväg ordentligt, annars skulle det bli svårt att matcha moderna literhojar.

/Ingvar
 
Jo lite kul är det, frånkörd av gubbe på 80-talshoj:huvet, sånt kan svida lite:D . Trixet är ju att komma iväg ordentligt, annars skulle det bli svårt att matcha moderna literhojar.

/Ingvar

Ja, grabbarna håller ju inte varv vid starten...... Rädda för 12'or kanske ;-)
 
Har ni bett till vädergudarna inför kommande onsdag? Dags för sol eller i alla fall uppehåll och inget regn - tack :-)

Ja, vi hoppas på det.. :yoparty
Ber en bön varje dag och dansar falsk regndans för att slippa regn. :tummenupp
 
Kostar det något att köra?

Kostar det något att komma o kolla?

Gäller min försäkring på dessa evenemang?


/Jocce
 
Kostar det något att köra?

Kostar det något att komma o kolla?

Gäller min försäkring på dessa evenemang?


/Jocce


Nopp det är gratis, ang försäkring så får du nog ta det med ditt försäkringbolag även om detta inte är någon tävling!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top