Stunt & Streetkvällar 2008

Då är det ju ingen tvekan, klart du ska dit! Jag ska ju ta mig ner från Kapellskär tidig lördagmorgon för att besiktiga och vad man nu ska göra mera..
Men jag är ju gammal och morgonpigg.:banana

Starta en ny tråd om detta på träffar&samåkning, kanske finns fler som är intresserade så kan vi skriva vidare där :tummenupp

Verkar som en del linslusar kommer komma imorgon vilket kanske kommer utlösa växande horn hos en del för att se snabbast ut! :D

Är det någon mening att köra på gatan överhuvudtaget då? :va

Vadå :va

Om barakarby är anordnat för att det ska bli mindre bus ute på vägarna så bör man nog inte bötfälla dom som kommer dit då det garanterat kommer generera det motsatta!

I en perfekt värld skulle vi varken behöva träffas på en flygraka och snuten skulle aldrig behöva stoppa någon för varken fortkörning eller skyltbelysning....men det ser ju in te riktigt ut så eller hur!´

Har du en hoj som är helt olaglig så är det väl en sak men dom gör väl en flygande besiktining och då kollar dom allt från mönsterdjup till avstånd mellan blinkers vilket går under skitsaker!

Egentligen så det handlar om att dom ska vara schyssta mot mig så kan jag vara det mot dom och köra mindre lagvidrigt...

Om jag kör en hoj utan skyltbelysning så har det ingen större betydelse ur trafiksäkerhetssynpunkt men du som istället är så jävla duktig och har en originalhoj som uppfyller kraven men sen så bryter du mot hastighetsbegränsingarna vilket de flesta med hoj gör då och då!
Tycker du inte att det är dubbelmoral?

Just ja, jag har snackat med två proffsfotografer också om de ville komma ut o fota. Så vi får se om de dyker upp :-)

Vad är en proffs fotograf ??? :va
Jag tyckar att det finns många här inne på forumet :D

Sen finns det ju yrkes fotografer som é grymt duktiga med ... :tummenupp

Gillar man att gasa rakt fram så kommer ett tips här, för de som inte kör sig mätta imorgon.

http://www.zatzy.com/showthread.php?p=3972643#post3972643

Trodde det bara gällde bilar men drog ett mail till Lasse, och även vi med hojar var välkomna:tummenupp
Så då kan man åka "prova på" och lösa en endagarslicens. Skitkul! Både gran och tidkort.

Tack för tipset! Det hade jag missat! Äntligen kanske jag kan få en tid på hojen! Har ringt Lasse och anmält mig för några repor på lördagen. Vid överhängande regnrisk avanmäler jag mig.

Jag dyker upp på Barkarby ikväll om inte ngt oförutsett händer! Om möjligt ska jag utmana Ingvar B med sin GSX 1100, veteranrace! :D

Last edited:
Väder?

Någon som bor i krokarna runt barkarby som kan uppdatera en lite om vädret? sitter i duggregn i uppsala nu och när man läser på smhi verkar det ju vara skysst i barkarbytrakterna ikväll. Men dom har ju haft fel förut.

I Solna regnar det inte...

Dock fortfarande huvudvärk, så se till att ta mycket bilder åt mig så man får se ;)

/Jocce

Vadå :va

Om barakarby är anordnat för att det ska bli mindre bus ute på vägarna så bör man nog inte bötfälla dom som kommer dit då det garanterat kommer generera det motsatta!

I en perfekt värld skulle vi varken behöva träffas på en flygraka och snuten skulle aldrig behöva stoppa någon för varken fortkörning eller skyltbelysning....men det ser ju in te riktigt ut så eller hur!´

Har du en hoj som är helt olaglig så är det väl en sak men dom gör väl en flygande besiktining och då kollar dom allt från mönsterdjup till avstånd mellan blinkers vilket går under skitsaker!

Egentligen så det handlar om att dom ska vara schyssta mot mig så kan jag vara det mot dom och köra mindre lagvidrigt...

Om jag kör en hoj utan skyltbelysning så har det ingen större betydelse ur trafiksäkerhetssynpunkt men du som istället är så jävla duktig och har en originalhoj som uppfyller kraven men sen så bryter du mot hastighetsbegränsingarna vilket de flesta med hoj gör då och då!
Tycker du inte att det är dubbelmoral?

Nä det tycker jag inte.

Så länge du kör med en olaglig hoj så får du ju räkna med att du kan bli bötfäld. Sen om det är utanför Barkarby eller var det nu än må vara så gör ju bara polisen sitt jobb som dom fått order om av den regering som alla i Sverige röstat fram. Vill du ändra på polisens arbete så ska du inte hacka på dom utan politikerna.

Fan va trisst att det började regna
Synd att alla drog när ni hade ställt upp så fina konbanor :(

Var på mitt första arrangemang idag (tog ju kortet i torsdags :) ). Kanonkul även om det var synd att det kom in regn i halvtid. Bra jobbat!

När jag skulle sticka så hade någon klistrat fast en grön liten lapp på min framlykta, vad betyder det?

Var på mitt första arrangemang idag (tog ju kortet i torsdags :) ). Kanonkul även om det var synd att det kom in regn i halvtid. Bra jobbat!

När jag skulle sticka så hade någon klistrat fast en grön liten lapp på min framlykta, vad betyder det?

man får en grön lapp på sin hoj när man har skrivigt på för att köra :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...