Stunt & Streetkvällar 2008

Väldigt trevligt, även om jag inte körde ute på själva barkarby utan bara fotade lite.
Senilsnöre inskaffat till hojnycklarna......

Aha, det var du! Bikerwomen kom fram till mig med ett par nycklar som hade hittats i gräset. Vi tänkte att vi märker nog vem som vill hem, men som inte kan starta hojen. Bra med senilsnöre och kul att du uppskattade kvällen :-)

:tummenupp Var premiär för mig också.
Var inte på plats så länge men det var trevlig stämning, och hann ett par rejs repor också, fasen vad kul men vad hiskeligt svårt det var att hålla framhjulet i backen:D, krävs lite mer övning tror jag.

Tack, kommer gärna tillbaks:yoparty

Aha, det var du! Bikerwomen kom fram till mig med ett par nycklar som hade hittats i gräset. Vi tänkte att vi märker nog vem som vill hem, men som inte kan starta hojen. Bra med senilsnöre och kul att du uppskattade kvällen :-)

Man kan ju bara tacka. Man tänkte bara "inte nu igen!"
Bild: Farbror förklarar hur en skylt skall se ut och sitta för att vara godkänd.

Bifogat

• P9065160.JPG
    P9065160.JPG
    113.9 KB · Visningar: 159
Kul o se en riktig hoj blåsa skiten ur de nya på "fartsträckan". Hmmm man kanske skulle sätta en stressfläkt på gammelsukkan.....

Jo lite kul är det, frånkörd av gubbe på 80-talshoj:huvet, sånt kan svida lite:D . Trixet är ju att komma iväg ordentligt, annars skulle det bli svårt att matcha moderna literhojar.

/Ingvar

Jo lite kul är det, frånkörd av gubbe på 80-talshoj:huvet, sånt kan svida lite:D . Trixet är ju att komma iväg ordentligt, annars skulle det bli svårt att matcha moderna literhojar.

/Ingvar

Ja, grabbarna håller ju inte varv vid starten...... Rädda för 12'or kanske ;-)

Har ni bett till vädergudarna inför kommande onsdag? Dags för sol eller i alla fall uppehåll och inget regn - tack :-)

Ja, vi hoppas på det.. :yoparty
Ber en bön varje dag och dansar falsk regndans för att slippa regn. :tummenupp

Kostar det något att köra?

Kostar det något att komma o kolla?

Gäller min försäkring på dessa evenemang?

/Jocce

Kostar det något att köra?

Kostar det något att komma o kolla?

Gäller min försäkring på dessa evenemang?

/Jocce

Nopp det är gratis, ang försäkring så får du nog ta det med ditt försäkringbolag även om detta inte är någon tävling!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT