PÅ senaste barkaby så hade jag med mig en arbetskollega som också kör hoj. Han tyckte det var skitroligt att andra kunde leka av sig men mest imponerad var han av de som körde stunt, synd bara att inga fler stuntare var på plats. Visst man ska inte tumma på säkerheten men för just stuntkörning så är vighet en fördel & det är inte alltid det fungerar ihop med fullt skinnställ. Dessa killar som jag har sett kan verkligen sin sak men allt ska gå rätt till. Många lovande stuntare skräms bort för att visa sin konster pga regler som t.o.m är strängare än de som tävlar i stunt vm eller har de ändrat reglerna på barkaby ang stuntdelen?
Skulle gärna vilja önska att många kommer till barkaby den 18juni men tror uppslutningen kommer vara väldigt begränsad pga både hur polisen har uppträtt vissa gånger samt ev om man nu ska kalla det straff att dra in körningar.
Bara hoppas jag har fel!
Skulle gärna vilja önska att många kommer till barkaby den 18juni men tror uppslutningen kommer vara väldigt begränsad pga både hur polisen har uppträtt vissa gånger samt ev om man nu ska kalla det straff att dra in körningar.
Bara hoppas jag har fel!