Stunt & Street kvällar 2007

Jag har dansat sen i morse och det verkar hjälpa.
SMHI har ändrat sin prognos från regn till mulet ikväll :tummenupp
 
Flaxar på för fullt här på jobbet. Kastar snus över vänster axel och går inte under stegar. Allt som kan göras måste göras.

Kollar som vanligt på SMHI och... tja, förhoppningen är väl "mulet", men jag ser inget som tyder på spöregn faktiskt.

Var det något speciellt du tänkte på som borde filmas?
 
Flaxar på för fullt här på jobbet. Kastar snus över vänster axel och går inte under stegar. Allt som kan göras måste göras.

Kollar som vanligt på SMHI och... tja, förhoppningen är väl "mulet", men jag ser inget som tyder på spöregn faktiskt.

Var det något speciellt du tänkte på som borde filmas?


Vi ser till att himlen spricker upp av all glädje :)

Nej, bara kul att du filmar! :)

Men nu kommer ju förhoppningsvis media dit också och gör reportage!
 
Näää va´fäään...

... holy blårök i tail mojjängen.... tack MaPa för tipset om kvällens aktivitet, har inte settétt förren nu!! nu sitter... eller jag står på jobbet- jag har ordnat bar underkropp och insmorda skenben (med hd orginal gaffel olja) o hoppas på bra väder under kvällen..... :yoparty c ya there....
 
... holy blårök i tail mojjängen.... tack MaPa för tipset om kvällens aktivitet, har inte settétt förren nu!! nu sitter... eller jag står på jobbet- jag har ordnat bar underkropp och insmorda skenben (med hd orginal gaffel olja) o hoppas på bra väder under kvällen..... :yoparty c ya there....

:D :D :D :D
 
Tack för en superkväll !!!

Med bilen ?

Tack för ikväll. Det var riktigt riktigt trevligt, mycket folk var det också.
Skulle ha racat mot en Höjsung, men det blev lite svårt att komma rätt i köbildningen. Fick starten mot en FJR dock :)

Roligt med dom där bromsövningarna. Jättebra och verkligen konstruktiv kritik av såväl polis- och uppkörningsmannen. Toppen :tummenupp
 
Tack till er som dragit igång det här samt till alla funktionärer. Kul att få gasa lite, trots att man fick spö av varenda hoj :)
 
såg dig först på slutet men då var du två framför! hade du tittat lite mer snett bakåt hade du sett mig :) sen försökte jag hålla utkik men såg dig inte. åkte hem två repor senare.

Nästa gång hänger vi på låset och racar...

fick dig dock på film när du..... ummm.... stannade direkt efter start. Du såg så skamsen ut när du vände och körde tillbaka :) Snart på en bioduk nära dig

EDIT: BTW... såg jag rätt om det var du som fick på en riktig jävla fetingwheelie i början och landade lite snett ?
 
Nästa gång hänger vi på låset och racar...

fick dig dock på film när du..... ummm.... stannade direkt efter start. Du såg så skamsen ut när du vände och körde tillbaka :) Snart på en bioduk nära dig
huhu, hur mkt ska du ha för att redigera bort den? ;) nej jag gjorde två klant-starter. dels den och sen första som jag fumla bort helt med koppling o gas o gick på bakan utan att va beredd på det för fem öre..

edit: ja :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top