pajas
Bannad
Nu dansar vi soldansen idag då allihopa, så att vi får uppehåll!
Temakväll är idag: SMC
Samt att vi har bromsövningen (dock ingen tävling denna gång, men den som väntar på något gott...)
shit va du e fin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu dansar vi soldansen idag då allihopa, så att vi får uppehåll!
Temakväll är idag: SMC
Samt att vi har bromsövningen (dock ingen tävling denna gång, men den som väntar på något gott...)

Jag hade tänkt det. Det beror lite på vädret.

Flaxar på för fullt här på jobbet. Kastar snus över vänster axel och går inte under stegar. Allt som kan göras måste göras.
Kollar som vanligt på SMHI och... tja, förhoppningen är väl "mulet", men jag ser inget som tyder på spöregn faktiskt.
Var det något speciellt du tänkte på som borde filmas?

Eventuellt kommer media ikväll och gör reportage.
Nu får vi visa att vi kan sköta detta![]()
Media? Lägg av, å morsan som e glatt ovetande att jag kör hojj... damit....
kan jue sejja diskretast att de e ökad luftfuktighet i kallhäll![]()
c ya there....... holy blårök i tail mojjängen.... tack MaPa för tipset om kvällens aktivitet, har inte settétt förren nu!! nu sitter... eller jag står på jobbet- jag har ordnat bar underkropp och insmorda skenben (med hd orginal gaffel olja) o hoppas på bra väder under kvällen.....c ya there....

Tack till er som dragit igång det här samt till alla funktionärer. Kul att få gasa lite, trots att man fick spö av varenda hoj![]()
såg dig först på slutet men då var du två framför! hade du tittat lite mer snett bakåt hade du sett migLetade dig med ljus och lykta !!!
såg dig först på slutet men då var du två framför! hade du tittat lite mer snett bakåt hade du sett migsen försökte jag hålla utkik men såg dig inte. åkte hem två repor senare.
huhu, hur mkt ska du ha för att redigera bort den?Nästa gång hänger vi på låset och racar...
fick dig dock på film när du..... ummm.... stannade direkt efter start. Du såg så skamsen ut när du vände och körde tillbakaSnart på en bioduk nära dig

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |