stunt r1 lr liknande..

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
håller på att leta efter en r1 som man kan stunta lite med.. tänkte först byggt turbo hoj men jag har nog ändrat mig å vill ha en stunt hoj...
är det någon som vet om någon så hör gärna av er.. va ska man betala för en r1 som är stunt hoj??

Skaffa en turbohoj att stunta med!! :D :lol

Nä men skaffa en 02 frammåt för de har löstagbar bakram = du kan byta ut den. Vilket du lär behöva göra efter att du börjat träna 12or. De är ganska så svaga.

det vore fint å stunta me en turbo hoj..hehedet värsta är att det verkar inte finnas några 02:or till salu som är lagda redan..

Du får förstärka bakramen på de som är äldre än 02. 98-01 är bra att busa med och det kryllar av delar ifall du krashar.

Såg den här i något forum, den är fixad för stunt :) .

Bifogat

• R1 Stuntmall.jpg
    R1 Stuntmall.jpg
    20.7 KB · Visningar: 362
nej det brhöver inte va en r1 kanske en cbr 900 lr nått annat lämpligt..tipsa gärna

R1Lillen skrev:
nej det brhöver inte va en r1 kanske en cbr 900 lr nått annat lämpligt..tipsa gärna

Bra stunthojar är: Honda F4i,929, 954 Kawasaki 636 Yamaha R6 Suzuki R600, R750 Buell XB12
Det går även med R1000, R1

Det du ska söka efter är en insprutningshoj, gärna ngn nyare än -00 (mkt enklare att hitta stuntprylar till :tummenupp

.../Yoshi

(speciellt F4i är en mkt bra stunthoj som många använder)

jag vill ha något billigt att börja träna på .. vet ni någon som är till salu så bara pm:a.

R1Lillen skrev:
jag vill ha något billigt att börja träna på .. vet ni någon som är till salu så bara pm:a.

Köp en CBR 900 93-95 så kan du få köpa ett Venomdrev (60 kugg) till extra bra pris :tummenupp
Leta efter en krashad hoj (borde kosta ca 10 000:- om den rullar)

Annars importera en krashad hoj från tyskland.
En -00 o nyare borde du hitta från 35 000:- som rullar :tummenupp

.../Yoshi

F4in heter även Fsport här i Europa (rätta mig om jag säger något helt galet)

jag har letat som f-n efter en vurpad gammal r1 lr cbr 900 men jag hittar inga , några bra tips va man ska leta??

R1Lillen skrev:
jag har letat som f-n efter en vurpad gammal r1 lr cbr 900 men jag hittar inga , några bra tips va man ska leta??
Njae, om man ska hitta ngn så ska man ha tur lr mkt bra kontakter.

Import vore väl ngt för dig...

Men du har ju en perfekt hoj ju...
En R6 -03 :tummenupp

.../Yoshi

den var bort tagen... va var det för hoj??
jag har inte hittat så jätte billiga hojar där.. å de jag skickat till de vill ha betalt till någon som skeppar hojen hit så har man 5 dagar på sig å syna hojen=bluffmakare

R1Lillen skrev:
den var bort tagen... va var det för hoj??
jag har inte hittat så jätte billiga hojar där.. å de jag skickat till de vill ha betalt till någon som skeppar hojen hit så har man 5 dagar på sig å syna hojen=bluffmakare

Ojdå... min dator har segat ihop för ja håller på med massa grejer så ja orkade inte vänta. Det var en ZX6 98 för 1999 euro, knölig tank och en bula i ramen annars var den schysst.

Det va som fan

Där ser man min gamla stunthoj :P

Härnöante skrev:
Du får förstärka bakramen på de som är äldre än 02. 98-01 är bra att busa med och det kryllar av delar ifall du krashar.

Såg den här i något forum, den är fixad för stunt :) .

Kan nån tipsa om en billig å bra stunthoj för runt 20 - 25000. Ska hellst vara reggad för gata.
Är lite sugen å kränga iväg lill hondan å skaffa en gathoj :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti