Stunt- och lekträff i Västerort?

Är det körning på lunda imorgon 1/6 har aldrig varit där tänkte åka ut i morgon om det är folk där?

Lite bilder från Lunda idag, se länk!
http://hoke.myftp.org/lunda100601
Tack för trevligt sällskap och underhållning!:)

Ja Christpoher, det går att blädra mellan bilderna med piltangenterna. Bara för dig din latmask:D

Bifogat

• a6B2A8307.jpg
    a6B2A8307.jpg
    51.7 KB · Visningar: 77
grymma bilder! :klappar Har snart kortet och har kollat läst i denna tråd ett flertal gånger. Jävligt sugen på att hälsa på i lunda och eventuellt filma lite och kanske få ett tips eller två när det gäller att slanga.
Någon som passerar ekerö påväg till lunda här? Har 0 koll vart detta ställe ligger :4skrika

grymma bilder! :klappar Har snart kortet och har kollat läst i denna tråd ett flertal gånger. Jävligt sugen på att hälsa på i lunda och eventuellt filma lite och kanske få ett tips eller två när det gäller att slanga.
Någon som passerar ekerö påväg till lunda här? Har 0 koll vart detta ställe ligger :4skrika

Mellan Spånga och Tensta...typ

Är det nån som kör nuförtiden eller? Har inte varit upp på ett tag... Blir det nåt imorgon?

Jag har hört att det ska va fint väder så jag slänger ihop de sista på hojen just nu!

Vilka kommer?

Om vi hinner få iorsning båten i lagom tid. Så kommer jag förbi. Annars får lekandet i lunda fortsättas efter helgen bravader.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT