Stunt- och lekträff i Västerort?

Var det er jag mötte i stora rondellen? Vart stack ni och körde då? Finns det inga typ halvövergivna ställen med lite trappor och sånt som man kan leka runt lite i?

Jepp, det var vi. Min hoj funkar inte riktigt klockrent, så det blev lite mek och sen en repa ut på Ekerö (vilken naturligtvis gjordes i sann motardanda på ett hjul) ;)

Är sugen på att lära mig lite teknik. Hoppas de blir bra väder nu på tisdag (den 3'e aug).
Vi pratar om Lunda industriområde som finns vid 275'an?
Vilken tid brukar folk komma?

Är sugen på att lära mig lite teknik. Hoppas de blir bra väder nu på tisdag (den 3'e aug).
Vi pratar om Lunda industriområde som finns vid 275'an?
Vilken tid brukar folk komma?

Japp, Domnarvsgatan inne vid Lunda industriområde..
Folk bruka rulla upp vid typ 18:30 oftast.. Innan det brukar det va lite dött :)
Så det är bara glida dit och köra!:yoparty

va faktiskt mer moppar där än hojar va lite synd:( va en av dom moppefuckona eftersom man har lite kvar på kortet.

snygg hoj Moneyline och skönt ljud!

2010 var inget bra år... ska vi köra järnet Lunda 2011!? :yoparty:banana
Eller har ni hittat andra ställen? :glömdet

BTW: var inte denna sticky?:confused:

Jepp, det var vi. Min hoj funkar inte riktigt klockrent, så det blev lite mek och sen en repa ut på Ekerö (vilken naturligtvis gjordes i sann motardanda på ett hjul) ;)

Häng med mig o brorsan ut på Ekerö 2011. Våra trakter, kan måånga sköna slingor där. Det är sällan man skådar grisen och vissa vägar är riktigt, riktigt, sköna. :)

Skall försöka dra ihop lite körningar här i eckö 2011 :tummenupp

När börjar folk rulla till lunda för vill ha något roligt o göra på tisdagar igen? =)

Måste bli lite värme ute först.
I vintras när jag var där var det vägarbete vid övergångstället uppe i backen. Hoppas det e fixat nu.

Edit: precis hemkommen från lunda. vägarbetet e klart. nästan inget grus i backen. längst upp var det grusfritt i mitten. grus ut någon meter från trottoaren.
En övningskörnings bil som gjorde peace täcken när jag slanga uppförbacken :D

Någon moderator som kan ändra tillbaks tråden till sticky!

Last edited:
okej väntar ivrigt =) tänkte att man skulle ta med kameran och försöka få nå bra bilder nån gång.

tänkte bara är det bara att ta kort eller ska man prata med dom som stuntar först :)?

Gäller lunda träffarna i år? ..dax å lära sig köra på slangen å lunda verkar vara ett bra tillfälle för å få värdefulla tips!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT