Stunt- och lekträff i Västerort?

Några som börjat köra? Fint väder idag! kanske svänger förbi lunda en sväng senare

Var där och drog några fetingwheelies i lördags, men idag ser det dock sämre ut :)

När jag och jerker kom dit var det en snubbe med er6a med 12bar och en kille med en ciao som stekte oss alla :D

Jag var i Lunda igår och försökte slanga *noob* och om någon undrar så borde det vara grusfritt där idag då det gick en sopmaskin i området.

Jag var i Lunda igår och försökte slanga *noob* och om någon undrar så borde det vara grusfritt där idag då det gick en sopmaskin i området.

Då måste vi ha missat varandra :) Jag och en polare var där i 3 omgångar igår, men vi såg inte skymten av några fler hojar.

Imorn är det iaf riktig årsinvigning för lundakvällarna :tummenupp

Då måste vi ha missat varandra :) Jag och en polare var där i 3 omgångar igår, men vi såg inte skymten av några fler hojar.

Imorn är det iaf riktig årsinvigning för lundakvällarna :tummenupp

när jag drog därifrån mötte jag några ktm, det kanske var du och din kompis. Min är på verkstan och jag har en 690 SM som lånehoj :banana

Jag tog bilder... finns en bunt här (finns ett par hundra till, orkade inte sortera så noga ikväll):

http://www.snusk.se/ktm/20100413 Lunda/

JOF_5593.jpg

Vad tror ni om imorn då? Jag funderar på att glida bort dit och köra lite, men tänker inte köra om det bara blir jag.

Carlos? Peter? Nå fler?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...