Stunt- och lekträff i Västerort?

Några som börjat köra? Fint väder idag! kanske svänger förbi lunda en sväng senare

Var där och drog några fetingwheelies i lördags, men idag ser det dock sämre ut :)

När jag och jerker kom dit var det en snubbe med er6a med 12bar och en kille med en ciao som stekte oss alla :D

Jag var i Lunda igår och försökte slanga *noob* och om någon undrar så borde det vara grusfritt där idag då det gick en sopmaskin i området.

Jag var i Lunda igår och försökte slanga *noob* och om någon undrar så borde det vara grusfritt där idag då det gick en sopmaskin i området.

Då måste vi ha missat varandra :) Jag och en polare var där i 3 omgångar igår, men vi såg inte skymten av några fler hojar.

Imorn är det iaf riktig årsinvigning för lundakvällarna :tummenupp

Då måste vi ha missat varandra :) Jag och en polare var där i 3 omgångar igår, men vi såg inte skymten av några fler hojar.

Imorn är det iaf riktig årsinvigning för lundakvällarna :tummenupp

när jag drog därifrån mötte jag några ktm, det kanske var du och din kompis. Min är på verkstan och jag har en 690 SM som lånehoj :banana

Jag tog bilder... finns en bunt här (finns ett par hundra till, orkade inte sortera så noga ikväll):

http://www.snusk.se/ktm/20100413 Lunda/

JOF_5593.jpg

Vad tror ni om imorn då? Jag funderar på att glida bort dit och köra lite, men tänker inte köra om det bara blir jag.

Carlos? Peter? Nå fler?

*/ ?>
Back