Stunt- och lekträff i Västerort?

Det blev ett par bilder där man ser vad det föreställer. Så nu är det verkligen dags för dom riktiga fotograferna att börja krypa fram från sina gömställen:gnissla

Bifogat

• DSC02019.JPG
    DSC02019.JPG
    137.9 KB · Visningar: 76
  • DSC02021.JPG
    DSC02021.JPG
    110.9 KB · Visningar: 89
  • DSC02022.JPG
    DSC02022.JPG
    117 KB · Visningar: 66
  • DSC02038.JPG
    DSC02038.JPG
    146.9 KB · Visningar: 76
  • DSC01993.JPG
    DSC01993.JPG
    150.2 KB · Visningar: 71
  • DSC01967.JPG
    DSC01967.JPG
    95.3 KB · Visningar: 72
tränar där inför a-kortet då jag bor i Kungsängen och hojen står i kusinens garage som ligger 2min därifrån. Frågar alltid om det är okej om jag får träna där, eftersom det är privat mark som tillhör försvarsmakten. Två kvällar har jag varit där och tränat, då frågade jag inte om tillåtelse och då kom de i sin bil och kollade vem man var, ena gången kom en äldre man, en lite högre höna i stallet och körde iväg mig. Så att busa där allt för sent är inte så poppis. Men jäkligt bra ställe för övrigt.

Mig kommer ni i alla fall se på några träffar :) ska väl försöka bli stuntare nångång jag med.

Jodå dig har jag sett åka runt lite, ser ju ut att gå bra. Schysst hoj definitivt!

Jag kommer till Lunda på tisdag och jag hoppas att ni kan ge mig lite tips om slangning för jag vill verkligen lära mig allt kul man kan göra på hojen. Ska bara försöka hinna byta framdrev innan tisdag. Puss på er busungar:yoparty

So nice to start lunda sessions again:tummenupp Cool evening:tummenupp My bike was definetly the nicest one there:D
Supermotard, I see you keep it gangsta without a helmet:D Good riding though, you improved shitload!

Thx dude :) much more to come through the summer :tummenupp

Det var min polare som vart nerslagen av 8 svartingar sen snodde hans moppe .. ciaoen ja körde på.
han var tvungen att åka ambulans till sjukan sen! :mad:

Last edited:
Det var min polare som vart nerslagen av 8 svartingar sen snodde hans moppe .. ciaoen ja körde på.
han var tvungen att åka ambulans till sjukan sen! :mad:[/QUOTE]

Va fan, vi var ju kvar vid den tiden, måste ha hänt i närheten!!!
Jävla fittskallar:gnissla

Right before we left I saw a police car driving past the road we were on maybe it happened somewhere there... then on the way home there was shitload of cop cars around tensta/ rinkeby looking for something, hopefully they found those fuckers!:mad:

Right before we left I saw a police car driving past the road we were on maybe it happened somewhere there... then on the way home there was shitload of cop cars around tensta/ rinkeby looking for something, hopefully they found those fuckers!:mad:

And I hope they brought som Police "brutality" on there fucking asses:mad:

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...