Stunt- och lekträff i Västerort?

rätt najs idag! dock inte lika kul på hemvägen när cilvil polisen sparka ner mej å snodde 1500 av mej :mad:

Då va jag nummer två då ;)
Det blev inge bildbevis men finns några påbörjade ringar däruppe om någon vänlig själv vill slutföra dem :rolleyes: Jag hinner inte för nu blir det motorcykelordonnans på livgardet hela året :yoparty

Last edited:
Då va jag nummer två då ;)
Det blev inge bildbevis men finns några påbörjade ringar däruppe om någon vänlig själv vill slutföra dem :rolleyes: Jag hinner inte för nu blir det motorcykelordonnans på livgardet hela året :yoparty

Shit är du så ung!

Så ung och ung är man väl inte, tjuvkikar man på Andreas känns det som om man är i pension ;)
Men man kan alltid hoppas att Berglund kan ge en lite lektioner :P

Om du håller till vid livgardet så kommer du kanske se mig träna lite på deras enorma parkering nu under våren :) Måste nöta in lågfarts delen inför uppkörningen. Kör en kawagrön ZX9R som är ombyggd till en streetfighter.

Jag skulle gärna vilja komma till era träffar under våren/sommaren och få lite tips för lite stunt måste man nog lära sig :D

Om du håller till vid livgardet så kommer du kanske se mig träna lite på deras enorma parkering nu under våren :)

Jaså precis utanför området då vid busshållplatsen?
När jag var där för några månader sedan var Berglund och showade lite på helikopterplattan det var nice.

Jag skulle gärna vilja komma till era träffar under våren/sommaren och få lite tips för lite stunt måste man nog lära sig :D

Det är ju bara komma förbi, tyvärr så kommer ju jag nog inte kunna vara där men i Kungsängen kanske vi ses!

Jaså precis utanför området då vid busshållplatsen?
När jag var där för några månader sedan var Berglund och showade lite på helikopterplattan det var nice.

Kommer inte ihåg exakt vart bussen stannar, men det finns en ganska stor "parkering" innan man går in i själva livgardet. Har ingen aning om vem berglund är, men skulle ändå va kul o lära känna lite mc folk i närheten.

Det är ju bara komma förbi, tyvärr så kommer ju jag nog inte kunna vara där men i Kungsängen kanske vi ses!
Ja vi får heja på varandra om vi stöter på varandra. :)

Jadu vi är ju 5 ordonnanser tror jag och vi lär ju åka ut på någon tur då och då.

Det är nog inte så mycket grus, dock så tillhör parkeringen kasernområdet men tror inte de bryr sig.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti