Stunt- och lekträff i Västerort?

Jo så här vart det!
Han var på väg hem å skulle äta.. sen kom han ner vid industrierna bakom lunda där i en tunnel står dessa pojkar med pinnar å tillhyggen,

Sen när han försöker passera så slår dom av honom från moppen å snor den & sticker ..

Han har vart på sjukan över natten å hans horhinna e mkt fuckad så han kan bli mer elr mindre blind på ena ögat!

/Richard

FY FAAAAN.. För en sådan skitmoppe..
Jävlar alltså.. Bäst jag inte skriver mer för då blir jag nog kallad ett och annat.

JÄVLA SVIN. Jag föreslår att vi kollar av området lite grann nästa Tisdag om det är där dom brukar hänga. Jag tror inte dom skulle va lika tuffa om det kom 10 hojar och tog ett snack med dom. Framför allt känns det som om det vore det rätta mot grabben, han är ju ändå en av Lundagrabbarna

Jao .. men det är nog svårt att hitta dom tyvär , tensta är jue bara ett stenkast ifrån!

Påtal om nåt annat .. de är massa fotografer i lunda hela tiden varför får man aldrig se nåt av det? :va

/Richard

Tråkigt o höra om mopperånet av dessa djungelgrabbar :( är själv invandare men bangar inte att ge dessa vad de tål för de förstör även för mig och har så pass lite i skallen att de ger en person men för livet för en jävla moppe.

Tog för övrigt A-kortet idag så mig kommer ni nog se i lunda :) ska hålla koll på tråden så syns vi väl snart. :D

Tråkigt o höra om mopperånet av dessa djungelgrabbar :( är själv invandare men bangar inte att ge dessa vad de tål för de förstör även för mig och har så pass lite i skallen att de ger en person men för livet för en jävla moppe.

Tog för övrigt A-kortet idag så mig kommer ni nog se i lunda :) ska hålla koll på tråden så syns vi väl snart. :D

Grattis till kortet!

då kör vi skallgång nästa tisdag då? kan bli kul med lite omväxling.

slänger du upp en bild på moppen

Jo så här vart det!
Han var på väg hem å skulle äta.. sen kom han ner vid industrierna bakom lunda där i en tunnel står dessa pojkar med pinnar å tillhyggen,

Sen när han försöker passera så slår dom av honom från moppen å snor den & sticker ..

Han har vart på sjukan över natten å hans horhinna e mkt fuckad så han kan bli mer elr mindre blind på ena ögat!

/Richard

Hur är det med stackaren? klarade han synen eller? :gnissla btw det stavas väl hornhinna? :D

Alla drog när jag var på plats så det blev bara en bild, den blev så där
P4290001.JPG

Haahha horhinna :D..jorå ögat verkar gå åt bättrings hållet :)

Jag tror polisen hitta cioaen senare på kvällen :yoparty , men de kan jue va kul å streeta gångväg endå:D

Tänkte komma förbi och kika lite imorgon!

Hur stort är området? Exakt var brukar ni hänga?

Sätter kamerabatteriet på ladd nu i alla fall :)

Edit: Aah, den som tittar på förstasidan skall finna! :D

Jag var inte där så länge men några bilder blev det. Vet inte vem det var som var framme och snackade, men jag lovade ju att lägga upp ett par :)

Bifogat

• DSC_8670.jpg
    DSC_8670.jpg
    208.9 KB · Visningar: 50
  • DSC_8665.jpg
    DSC_8665.jpg
    174.5 KB · Visningar: 46
  • DSC_8663.jpg
    DSC_8663.jpg
    179.7 KB · Visningar: 45
  • DSC_8660.jpg
    DSC_8660.jpg