Stunt - ADHD style, del 1

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Säger som så att Masterlord kommer skriva en berättelse senare...

Njut av bilderna så länge,

/Felix

Bifogat

• felix-wheelie.jpg
    felix-wheelie.jpg
    113.7 KB · Visningar: 72
  • felix-stoppie.jpg
    felix-stoppie.jpg
    125.8 KB · Visningar: 79
  • lord-wheelie.jpg
    lord-wheelie.jpg
    121.5 KB · Visningar: 71
  • lord-stoppie.jpg
    lord-stoppie.jpg
    139.9 KB · Visningar: 67
Ja, även gamlingarna tycker det e kul att leka lite...

Den som alltid lika gode Felix ringde undertecknad och förtäljde muntert, och med darr på rösten, att han hade för avsikt att ha en skön stund med hojen.
Den gamle lorden var inte sen att göra honom sällskap.

Med två st prospects på en R1A och en Super Blackbird som bihang gav vi oss ut till Borgens industriområde. De båda prospects låg som små utvikningspojkar i det gröna gräset, och njöt till fullo av felix och lordens lilla underhållning.

Som brukligt fanns det givetvis en digitalkamera med i packningen, för att kunna föreviga all denna härlighet.
Kruxet var bara att kameran har ca 2 sekunders fördröjning från det att man trycker på knappen tills att bilden tas.
Detta gjorde att en hel del kort blev bara bilder på den sköna naturen i Alingsås. Efter ytterligare några försök lyckades dessa gamlingar (som inte förstår sig på ny modern teknologi) att även få med hojarna på korten.

Masterlord erkänner här helt ärligt, att han är ingen kung på att slanga, det klarar den gode Felix bättre, som på hemvägen gasade upp sin sugkuki, (förlåt, jag menar ju givetvis suzuki) på 2:an och wheelade ca 60-70 m. Med en fart av ca 145 km/h släppte han ner sin dyrgrip, som vid det här läget hade en tendens att dra sig lite snett åt vänster. I efterföljande rondell visade Masterlord sin äkta glädje för den gode Felix, och i ren och skär respekt för honom blev det 1,5 varv i rondellen, som ett slags ärevarv.

Nåväl mina herrar, Masterlord får väl vara nöjd med att få hyfsad höjd på sina stoppies, och ni kan ju se att även Felix behärskar detta moment till fullo.

Efter väl förrättat värv, och med skinnställ som var indränkta i svett kunde vi nöjda ställa in hojarna för denna dagen.

En lyckad körning, precis som vanligt i den lilla mysiga trästaden Alingsås...

//Masterlord

Felix skrev:
Felix ÄGER på slangen!!! :)
Just det, Felix e namnet på bakhjulskungen!!!
Jag kan inte helt ärligt ta emot Felix ovationer, utan den ska istället tillägnas honom själv!

(Ni har kanske märkt att alingsåsavdelningen är en avdelning för inbördes beundran?)
Vi höjer varann till skyarna så ofta det går!
Prova själva att hela tiden hylla era kamrater för deras bedrifter, istället för att prata i egen sak. :hihi

Masterlord skrev:
Vi höjer varann till skyarna så ofta det går!
Prova själva att hela tiden hylla era kamrater för deras bedrifter, istället för att prata i egen sak. :hihi

Precis, Sven666 har Gjort en JÄVLA snygg Wheelie på tullenbron. Minst klockan ett. :)

RESPEKT!! :tungan

sven666 skrev:
mmm jag tröttnade på alla 12or... så jag la mig på rygg.. ööh eller nåt.. :va
Gött att någon vågar satsa med mycket höjd, själv slangar man tack vare tillräckligt mos i rovan.

Det skulle sitta fint att få till det hela höjdmässigt... men det är gött att slanga, jävligt gött :D :hihi

*/ ?>
Back