Stulen ZX10-09 - Återfunnen

Jäkligt trist då han inte ens kommer åka på stöld. Polisen på plats kan inte binda nån till stöld då ingen har sett just HAN ta hojen. Däremot kommer han åka på att kört mitt fordon och åstakommit skador på den.
Han kommer inte ens häktas utan släpps redan ikväll......så jävla tragiskt, han kan lika gärna sno en till hoj redan inatt...
Förhoppningsvis blir det rättegång och då kommer jag gå ut med hans namn o adress offentligt på SH

Last edited:
Spelar ingen roll om han åker fast eller inte. Inom några veckor är han ändå ute och stjäl igen. Några pengar har han säkert inte heller. Bara hoppas han knarkar ihjäl sig a s a p.

Skönt att du fick tillbaka hojen!
Personligen så hade jag kastat av han från hojen gjort en rear naked choke och dragit av alla hans hans kläder och slängt iväg dom, han skulle få springa runt naken och skämmas som en gris! Han kommer inte att få betala en krona för det här, han har ingen inkomst och kommer knappast att få fängelse heller.
Ibland så måste man visa asen att det inte är okej att stjäla andras grejer.

Hahaha fyyy fan va ful hjälm! Hade man sett det där ekipaget hade man ju garanterat vetat att det va stulet:)))
Skönt att det inte blev mer skador.

Har han orsakat några skador på hojen?? det gjorde han som snoode den..
Jag gissar att det blir olovligt brukande, olovlig körning och ev rattfylleri.

Om man får tag på fingeravtryck/DNA från verktygen kanske aset kan bindas vid stölden?

Bästa sättet att bli av med dom där är att vi sponsrar med alldeles för mycket droger, sedan löser sig resten genom det naturliga urvalet! :tummenupp

Passa dig så att inte du torskar på att ha stulit hans verktyg.....

(Sverige-är-fantastiskt)

hojen är inte sv såld som jag märkte nyligen. Det är väl bara EU varianten som har immobilizer?
Hur som haver blir det billigare att hitta komplett tändningslås från ebay med nycklar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman