Killen som mest kör R1an heter jim riktig pundare är runt 22. killen som kör på en R6 är motaz el ghawabi.
å på svenska är motaz och ghawabi???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Killen som mest kör R1an heter jim riktig pundare är runt 22. killen som kör på en R6 är motaz el ghawabi.
det har stulits över 22 st R1 & R6r sedan i April månad detta året, o det BARA i skåne län
![]()
Alltså detta gör en ju bara så förbannad![]()
Hur är det med de däringa spårarna? Kanske dags att investera i en sådan? Det borde ju dessutom blir lägre självrisk om man har en sådan?
Googlat lite och hittade detta....låter som en god investering http://prylmarknaden.nu/index.php?main_page=product_info&products_id=83
En sån beställer jag lätt snart, samt ett mc larm!
å på svenska är motaz och ghawabi???![]()
Killens för och efternamn, vet ej hur man stavar hans förnamn.
brukar stå lite stulna hojar där jag bor vid sjukhuset dom brukar täcka dom med sådan mc överdrag... även runt timmermasgatan kör dom som idioter imellanåt
brukar stå lite stulna hojar där jag bor vid sjukhuset dom brukar täcka dom med sådan mc överdrag... även runt timmermasgatan kör dom som idioter imellanåt
Kan man inte göra någonstans, de e bara garage som gäller nu!Hahaha.. LANDSKRONA.. för h-vete.. där kan man ju inte ställa nått utan uppsikt... wonder why!!!!
Kan man inte göra någonstans, de e bara garage som gäller nu!![]()
Känns som att Skåne är förlorat.
Kan nog vara värt att dra ner en runda nu innan jobbet, vad heter gatan vid sjukhuset?.... är kass på landskrona
precis mitt emot sjukhus entren e där parkeringar med cykel ställ under tak där har det sett några stycken.. såg idag två som drog runt på en r1a som fan runt albanoskolan i kort byxor kul tycket dom det e när det regnat lite polisen hade dock inte tid att komma. Fast där var typ tre polisbilar och två pike bussar i stan.. idag
precis mitt emot sjukhus entren e där parkeringar med cykel ställ under tak där har det sett några stycken.. såg idag två som drog runt på en r1a som fan runt albanoskolan i kort byxor kul tycket dom det e när det regnat lite polisen hade dock inte tid att komma. Fast där var typ tre polisbilar och två pike bussar i stan.. idag
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |