Stulen hoj i Landskrona, igen

Last edited:
Gött att folk vet vilka det är och att vissa kanske vet var hojarna står/kan stå!

brukar stå lite stulna hojar där jag bor vid sjukhuset dom brukar täcka dom med sådan mc överdrag... även runt timmermasgatan kör dom som idioter imellanåt

Precis, var vid sjukhuset? Jag bor också vid sjukhuset och jag har aldrig sett nån stulen hoj med kapell, däremot har jag sett ett antal lagliga hojar med kapell, runt Vasagatan och däromkring.

Jim, 22 år på Timmermansgatan kan mycket väl vara Adnan Gangsters gamla polare, i så fall har han garage uppe i Pilåkern. Eller hade då hursomhelst.

Men lättast är väl att ringa till RoadRiders, de kommer ta bort packet fort som katten utan att vare sig vi eller polisen vet var de tog vägen.

brukar stå lite stulna hojar där jag bor vid sjukhuset dom brukar täcka dom med sådan mc överdrag... även runt timmermasgatan kör dom som idioter imellanåt

Kan nog vara värt att dra ner en runda nu innan jobbet, vad heter gatan vid sjukhuset?.... är kass på landskrona

Jag som trodde att det bara var pack/diesel tjuvar och taxi åkare som Körde MB.
MC tjuvar kör väll BMW?

Jag får inte ihop mina fördomar här... Satan.

gata

Kan nog vara värt att dra ner en runda nu innan jobbet, vad heter gatan vid sjukhuset?.... är kass på landskrona

precis mitt emot sjukhus entren e där parkeringar med cykel ställ under tak där har det sett några stycken.. såg idag två som drog runt på en r1a som fan runt albanoskolan i kort byxor kul tycket dom det e när det regnat lite polisen hade dock inte tid att komma. Fast där var typ tre polisbilar och två pike bussar i stan.. idag

precis mitt emot sjukhus entren e där parkeringar med cykel ställ under tak där har det sett några stycken.. såg idag två som drog runt på en r1a som fan runt albanoskolan i kort byxor kul tycket dom det e när det regnat lite polisen hade dock inte tid att komma. Fast där var typ tre polisbilar och två pike bussar i stan.. idag

Vore väl tusan om vi inte snart skulle kunna hitta var dom ställer hojen, eller rättare sagt hojarna.

Jag gick i plugget på Gullstrandsskolan i början på 90 talet. Det var riktigt jä"#" där då! Känns inte som att staden tagit sig i kragen utan tvärtom drevat ned en kugg. Känns lite märkligt att politiker och allmänhet inte tar tag i problemen, fast eller var det inte i Landskrona SD typ hade 25% väljare? Usch!

Det är en förbannat vacker lite stad! Man får väl hoppas att den förblir så!

Kudos till er som jagar "prasselbyxorna"! :krama

fisken

Ok! ska spana förbi där idag!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...