Stulen hoj i Landskrona, igen

En blivande SH-sämja som kanske växer fram..

Jiddra inte med SH kollektivet.... Tjyvar du en så får du 50 efter dig.... :tummenupp

Hoppas ni får ihop ett gäng å gör nåt åt fukkotrollen.....

Förmodligen inte men de VERKAR ju definitivt vara lugnare där än landskrona, helsingborg, och göteborg......

Kanske för att alla är medvetna om all skit som pågår i sthlm. Det är inga nyheter...
Skulle alla skriva om allt som skedde i sthlm skulle det inte finnas mycket plats för annat.

Snälla se till att få tag på skitungen och slå honom rejält.

Det får man ju inte göra och dom där mupparna vet vad dom ska säga till polisen vilket majoriteten av sporthojsfolket inte gör. Så konsekvenserna av att misshandla en skitunge vill nog ingen ha.

Däremot så kan man ju jaga dom och dom är knappast några rutinerade förare så dom hetsas nog lätt till en krasch och misshandlar därmed sig själva.

Inte sett någon hoj, men innan ikväll körde någon ute på industriområdet där det var lite "bråk" för någon kväll sedan :rolleyes:
Polisen hade också uppmärksammat detta för när jag hörde hojen lämna området (hann dock inte till fönstert för att se vad det var för någon) så kom en pikébuss rullandes efter.
Men som sagt, rullandes, de jagade inte hojen för den försvann iväg väääldigt fort........

Inte sett någon hoj, men innan ikväll körde någon ute på industriområdet där det var lite "bråk" för någon kväll sedan :rolleyes:
Polisen hade också uppmärksammat detta för när jag hörde hojen lämna området (hann dock inte till fönstert för att se vad det var för någon) så kom en pikébuss rullandes efter.
Men som sagt, rullandes, de jagade inte hojen för den försvann iväg väääldigt fort........

Bor du med fönster mot infarten, eller? Jag PMar strax

Gäller att välja orden rätt när man ringer. Är brottet inte under full aktivitet så kan de ta hur lång tid på sig som helst, men är det ett pågående brott så..

ptf, jag sa ordagrant "pågående beväpnat rån" men defick inte tummen ur röven för det. Tar visst 45 min att få bilarna från landskrona till HBG. Det roliga var att alla bilar dök upp samtidigt, 2 snutbilar och 2 civilbilar. Var alla i landskrona? :huvet

Killen som mest kör R1an heter jim riktig pundare är runt 22. killen som kör på en R6 är motaz el ghawabi.

Killen som mest kör R1an heter jim riktig pundare är runt 22. killen som kör på en R6 är motaz el ghawabi.

Även om jag inte bryr mig ett skit om svinen så tror jag de kan vara lurigt att lägga ut namn här.......... Bara ett litet tips.. :tummenupp

Kanske för att alla är medvetna om all skit som pågår i sthlm. Det är inga nyheter...
Skulle alla skriva om allt som skedde i sthlm skulle det inte finnas mycket plats för annat.

Det bor 2 000 000 i stockholms län och 41 000 i landskrona... På 41 000 pers så bör det inte snos speciellt många hojjar...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman