Ec
My Grandis and Me!!!
Underbar ide.Måste bara regbes min hoj, sen är jag på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En blivande SH-sämja som kanske växer fram..
Jiddra inte med SH kollektivet.... Tjyvar du en så får du 50 efter dig....
Hoppas ni får ihop ett gäng å gör nåt åt fukkotrollen.....
eftersom det e många som sett den, varför gör ingen nått då ?
Så jäkla glad att man bor där man bor, tycker jag läser nya trådar var dag gällandes stölder i Landskrona, måste va ett rent h-vette att ha hoj där nere!![]()
Ja, för man får ha allting i fred i Stockholm... :såjävlatrög
Förmodligen inte men de VERKAR ju definitivt vara lugnare där än landskrona, helsingborg, och göteborg......
Snälla se till att få tag på skitungen och slå honom rejält.
Inte sett någon hoj, men innan ikväll körde någon ute på industriområdet där det var lite "bråk" för någon kväll sedan
Polisen hade också uppmärksammat detta för när jag hörde hojen lämna området (hann dock inte till fönstert för att se vad det var för någon) så kom en pikébuss rullandes efter.
Men som sagt, rullandes, de jagade inte hojen för den försvann iväg väääldigt fort........
Bor du med fönster mot infarten, eller? Jag PMar strax
Gäller att välja orden rätt när man ringer. Är brottet inte under full aktivitet så kan de ta hur lång tid på sig som helst, men är det ett pågående brott så..
Killen som mest kör R1an heter jim riktig pundare är runt 22. killen som kör på en R6 är motaz el ghawabi.
Killen som mest kör R1an heter jim riktig pundare är runt 22. killen som kör på en R6 är motaz el ghawabi.
Kanske för att alla är medvetna om all skit som pågår i sthlm. Det är inga nyheter...
Skulle alla skriva om allt som skedde i sthlm skulle det inte finnas mycket plats för annat.
Det bor 2 000 000 i stockholms län och 41 000 i landskrona... På 41 000 pers så bör det inte snos speciellt många hojjar...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |