strypning cbr 900rr

Tror INTE databoxen som ni kallar den (tändboxen) behöver bytas ut.
Såvitt vi provat oss fram på vår ERF-racer så är det enda som skiljer en "strypt" originalbox mot en HRC-box att den senare saknar varvtalsbegränsning.

Är det en hoj strypt till 25Kw sitter det stryplock med i storleksordningen 10mm hål i respektive insugsgummi oxå. Dessa är den verkliga strypningen, och skall alltså bort.
 
Är det en hoj strypt till 25Kw sitter det stryplock med i storleksordningen 10mm hål i respektive insugsgummi oxå. Dessa är den verkliga strypningen, och skall alltså bort.[/QUOTE]






Ingen som har en bild att lägga upp på dessa strypningar i insugshålen?
skrivits en del om den tunna lilla röda linje ochså på varvräknaren, som tydligen ska betyda något om strypt, nja ni som läst alla trådar förstår nog vad jag menar.
hoppas på lite bilder från någon med varvräknare, strypningar. :)
 
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back
Top