Strula med polarens ex, han blev inte glad...

Ghost skrev:

Därför att allt för många snubbar helt saknar självkänsla, självförtroende och faktiskt tror på allvar att de har någon som helst rätt att lägga sig i vem deras ex. strular med. Från den dagen det tog slut upphör rätten att ens yttra sig...

Visst kan jag köpa att dte kan kännas surt att se nån annan hålla på med ens ex men efter ett år borde man fan ha kommit över det hela annars borde man försökt få exet tillbaka långt tidigare....

Polaren borde växa upp lite!

......men däremot är det ju så att polaren tyvär verkar ha lite problem med självinsikt och självkänsla så Beanise får väl avgöra om han tycker tjejen är värd det trots polarens gnäll och trams.

Det är inte hojar eller bilar vi pratar om när man ska fråga tidigare ägare om gamla skulder odyl.

Vill du va sjysst kan du och tösen va lite diskreta i början tills du vet om det är något att satsa på, men sanningen är den att din polare är ingen polare om han beter sig så. Han har inte skit med att göra vilken tjej du vill ha och han har inget att göra med hennes val av pojkvän.
Din polare behöver växa upp - Behöver du?

Chrille skrev:
Det är inte hojar eller bilar vi pratar om när man ska fråga tidigare ägare om gamla skulder odyl.

Vill du va sjysst kan du och tösen va lite diskreta i början tills du vet om det är något att satsa på, men sanningen är den att din polare är ingen polare om han beter sig så. Han har inte skit med att göra vilken tjej du vill ha och han har inget att göra med hennes val av pojkvän.
Din polare behöver växa upp - Behöver du?

kan bara hålla med...mycket välskrivet... :tummenupp för Chrille...

Gillar du tjejen så tycker jag att han borde få fatta det. Sedan så får man förstå ifall han känner sig "bedragen". Jag hade iaf tänkt att hon varit intresserad även innan det tog slut. Det kan nog kännas lite snörpligt! Fast det har ju även stor betydelse hur det tog slut mellan dom också. Om det var han som inte ville mer så skall han inte säga ett ljud. Men om det var hon så kan man också förstå att det känns jobbigt.

Kan ju även vara så att det finns en massa faktorer som du inte känner till. Han kanske kände på sig att tjejen var intresserad utav dig även när de var ihop. Då blir det åter igen ett fall av svek som kan kännas lite kasst.

Svårt det där :va Det du kan göra är att prata med honom. Fråga rakt ut ifall det är någonting utav de ovanstående sakerna som stör honom.

Men åter igen. Ifall du verkligen gillar tjejen så skall han inte vara ivägen. En riktig polare hade förstått!

Last edited:
Mavve skrev:
Ni förtjänar varandra.

Tjaa han är ju trots allt ganska söt, ska föreslå det för honom. :gnissla :3freak

bebbe skrev:
Svårt det där :va Det du kan göra är att prata med honom. Fråga rakt ut ifall det är någonting utav de ovanstående sakerna som stör honom.

Man får tacka och buga för råden man fått :Bugar

Helt allvarligt, har hört av mig till polaren. och föreslagit ett snack.
Det jag tycker är en smula märkligt, är ju att han haft flickvän efter att dem gjorde slut. Men vi får se till att lösa det som två män. :rolleyes:

Beanise skrev:
Tjaa han är ju trots allt ganska söt, ska föreslå det för honom. :gnissla :3freak

Man får tacka och buga för råden man fått :Bugar

Helt allvarligt, har hört av mig till polaren. och föreslagit ett snack.
Det jag tycker är en smula märkligt, är ju att han haft flickvän efter att dem gjorde slut. Men vi får se till att lösa det som två män. :rolleyes:

Lycka till :tummenupp

Beanise skrev:

Om han dessutom haft flickvän efter den aktuella exflickvännen är det ju ett rätt tydligt bevis på att han knappast är en man utan bara en liten osäker pojke...

Tyvär är detta något som vissa aldrig växer ifrån...

Jag kan lätt förstå om din kompis tycker att de är jobbigt. Var det här tjejen i hans liv. Tjejen han älskade mer än något annat nånsin, DÅ tar det minsann inte bara ett år att komma över henne. MEN, om han dumpade henne, snacka massa skit hit och dit. Då är de en annan femma. Man kan aldrig förutsätta de ena eller det andra förrens man har pratat med polaren. Kanske känner han nu efter några dar att jaja, vaffan, du är ju en bra kille och hon förtjänar ju trots allt en bra kille före nån hemsking som typ kör hd eller nåt.

har donnan visat nåt intresse? Hon har ju oxå lite att säga till om...antar jag... :rolleyes:

korvgubbe skrev:
Om han dessutom haft flickvän efter den aktuella exflickvännen är det ju ett rätt tydligt bevis på att han knappast är en man utan bara en liten osäker pojke........

Med tre systrar kan jag utifrån egen erfarenhet berätta att den typen av omogna grinollar inte ens går att vara "svåger" åt. Men ex är just en EX. Barn och gemensamma egendomar är det enda man har rätt att lägga sig i efter att det är slut....

Om polaren är en bra vän man inte vill mista, så är mitt tips.
Är det bara så enkelt att det pirrar i skrevet, lös problemet med den annan tjej, alternativt på egen hand.

Finns det mer seriösa känslor bakom, så skit i polaren. Kan han inte ta det så är det inget att gråta över.

Betänk att kåt, kissnödig, hungrig och kär är känslor som är svåra att skilja åt på fyllan. Jag brukar börja med att kissa och äta först, kvarstår känslan så får flickan följa med hem :)

//D

Hmmmmm ....

Har fått för mig o som i regel att man inte rör polarens tjej o tvärtom....om man e verkligen polare!! O ser man nån annan som rör polarens tjej eller stöter på henne så rättar man det ordentligt om man e verkligen polare!! :tummenupp :yoparty

Mr San skrev:
Har fått för mig o som i regel att man inte rör polarens tjej o tvärtom....om man e verkligen polare!! O ser man nån annan som rör polarens tjej eller stöter på henne så rättar man det ordentligt om man e verkligen polare!! :tummenupp :yoparty

Det är skillnad på att röra polarens tjej och röra polarens EX!!

Det är vidrigt ynkligt att stora killgäng ska behandla tjejer som pestsmittade bara för att de har varit ihop med en polare

Chrille skrev:
Det är vidrigt ynkligt att stora killgäng ska behandla tjejer som pestsmittade bara för att de har varit ihop med en polare

Jag brukar se sådana killgäng som pestsmittade.... tycker som sagt det är vansinnigt patetiskt.

loser skrev:
har donnan visat nåt intresse? Hon har ju oxå lite att säga till om...antar jag... :rolleyes:

Hon ska bara göra som hon blir tillsagd :rolleyes:
Skämt åtsido, visst har hon visat intresse. Annars skulle jag inte ge mig in i detta, om jag visste att det inte fanns en chans att det skulle bli hon och jag.

Mark skrev:
Betänk att kåt, kissnödig, hungrig och kär är känslor som är svåra att skilja åt på fyllan. Jag brukar börja med att kissa och äta först, kvarstår känslan så får flickan följa med hem :):

:rofl :rofl

Kan garantera, att jag känt efter. Och efter att ha ätit och kissat ett antal gånger sen helgen. Så är känslorna minst lika starka från min sida. :)

Har han bankat bäver på en brud du va sugen på så är det inte mer än rätt att han låter dig få smaka på hans gamla.
Självklart så är det bara att köra. Men du ska först prata med din polare, dumt att gå bakom ryggen. När du gjort det så är det slut me finliret utan bara att visa vart skåpet ska stå.

Hagster skrev:
Skulle aldrig ens tänka tanken att "offra" en av mina bästa vänner för en brud.

Än så länge har alla kommentarer som symnpatiserar med den svartsjuka polaren kommit från folk födda på 80-talet... kan inte minnas att jag var så förbannat omogen ens när jag gick i grundskolan att jag inte kunde se en kompis flörta med en tjej som inte varit "min" på över ett år.... Särskillt inte om jag själv haft andra tjejer sen dess..

NI får för fan ta å kamma er grabbar.
Killen har haft andra tjejer efter henne. Sen börjar han grina när hon efter ett år strular med en av hans kompisar. :kocko mer patetiskt kan det inte bli.

hade vi snackat ett par veckor efter deras splittring kunde jag ha förståelse för honom för då känns det minst sagt att se en polare komma och hugga som en gam...

.....men återigen.. ett år, själv haft andra... pinsamt, ynkligt, omget...

korvgubbe skrev:
...
hade vi snackat ett par veckor efter deras splittring kunde jag ha förståelse för honom för då känns det minst sagt att se en polare komma och hugga som en gam...
....

Visst känns det men det är då man biter ihop och uppför sig som folk. Slut är slut.

Hagster skrev:
Skulle aldrig ens tänka tanken att "offra" en av mina bästa vänner för en brud.

Alla är vi olika....
Jag känner mig långt ifrån säker, var därför jag ville ha lite åsikter, därav startandet av denna tråd.
Men som jag skrev längre upp i tråden så har jag hört av mig. Och sagt att jag tycker det skulle vara bra om man kunde diskutera saker och ting.

Sen är det ju upp till betraktaren, vem som "offrade" vem. När han satt på tjejen jag var på G med.
Men allt löser sig säkert :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard