Strula med polarens ex, han blev inte glad...

Hagster skrev:
Jaha, det är så man blir av med dig? :D

Nejdå, skämt o sido. Det beror på vem det är. Ett ex är ett ex - skulle min allra närmaste polare göra det på fyllan skulle jag förlåta honom. Men jag skulle tycka hon var lite slampig...

Hähä... det här gjordes inte under fyllan.... men jag kom på dom i fyllan :tummenupp

Korvgubbe: Hagster skrev väl aldrig att han skulle "passa på" med andra tjejer medans tjejen var på en polare till honom? :va

Som det gamla ordspråket säger:

Skit ska skit ha!

Beanise skrev:
Innan någon säger att det var lågt att strula med hans ex, så ska jag tillägga. Att han "bankade bäver" med en tjej som jag var på G med tidigare i höstas :3freak.

Ser ingen anledning till bråk.. Om han är en riktig vän borde han släppa det.. som sagt trots allt 1 år sen.

Frågan är väl om det var ett normalt avbrott i polarens förhållande till detta exet?
Kan det inte vara så att hon egentligen är ett lågvattenmärke, att polaren kanske valt att lämna vissa detaljer om relationen onämnda till dig?
Jag har inga problem med vem som gängar mina X, det tråkigaste är bara att ett X hade problem med mig efter separationen som gjorde det helt omöjligt att vuxet vistas i hennes närvaro.
Jag skiter väl i henne, men nu har hon snott en av mina polare.
Det blir aldrig mer vad det varit mellan honom och mig :( Bruden skiter jag fullständigt i och jag har inga problem att vara i hennes tillintetsägande närvaro, men hon har grava problem med att ens veta att jag är i rummet bredvid.
Blir liksom lite klurigt att umgås när man vet att ena parten i paret inte önskar ens närvaro.
Han glider längre och längre bort, snart är all vår vänskap borta :(
För han vill ju inte gå emot hennes vilja, vilken inte är svår att räkna ut.
Nej, som ngn sa så kan man väl umgås med polares X, men förekommer det ngn form av bekymmer vid separationen likt mina så ska man nog tänka en gång till innan man överlåter besluten till herr K*k..
//Tobbe

Orka skriva ngt långt inlägg och för att spara på mitt t-bord så håller jag med korvgubbe

Hamna i samma sits som dej.. Jag valde tjejen, fortf ihop nu efter nåt år
inget jag ångrar iaf

Beanise skrev:
Sen är det ju upp till betraktaren, vem som "offrade" vem. När han satt på tjejen jag var på G med.
Men allt löser sig säkert :tummenupp

Jag tycker inte att den tjejen var nått att ha om ni liks var på "G" eller snart mer än på "G" :va

Vad exen gör och inte har man ingen rätt att bry sig om, Helt riktigt! Visst kan det vara jobbigt att ens befinna sig i samma rum om kännslorna finns kvar.

Min bästa vän gjorde samma sak med ett då knapp årsgammalt ex till mig. Hon gjorde slut med mig på grund av att hon skulle plugga utomlands och jag hade en jättetrist period en tid.
Min kompis gjorde, efter att han insett att känslorna var ömsesidiga dem emellan, det enda raka och frågade mig om det var ok. Vi är ännu i dag väldigt goda vänner alla tre de är fortfarande ihop. Detta var minst tio år sedan nu.

Det handlar väl helt enkelt om mognad, brist på självförtroende och den så otroligt vanliga svartsjukan.

Med andra ord så anser jag inte att det är någon lag att man inte rör sina polares ex. Men man bör ju kolla upp både polarens relation med exet och vad polaren tycker om att ni blir ihop.

Lycka till!

Själv kör man eskimåvarianten.Bjuder över polarna på testkörning så man får höra om hon e nåt o spara på :D :D :D

Kör på, din polare kanske tycker det känns konstigt i början men han vänjer sig, sen blir det inte hans ex. längre, det blir ditt ex. och därmed lättare för honom att släppa taget.

Brännström skrev:
Jag tycker inte att den tjejen var nått att ha om ni liks var på "G" eller snart mer än på "G" :va

Visst är jag tacksam på sätt och viss, för han visade vad den tjejen gick för.

tobbeviking skrev:
Jag har inga problem med vem som gängar mina X, ....Jag skiter väl i henne, men nu har hon snott en av mina polare.....

Han glider längre och längre bort, snart är all vår vänskap borta :(

För han vill ju inte gå emot hennes vilja, vilken inte är svår att räkna ut.
tobbeviking skrev:
Tråkigt.. ovan beskrivning kallas att vara kärringstyrd! :lol o det är ju ett fint betyg på en riktig karl! :confused:

Hoppas din vän kommer ur förvirringen och fortsätter vara din vän istället för att vara en inställsam överglidare.

/E

Ernst skrev:
kärringstyrd! :lol /E
Tackar, hittade inte ordet när jag skrev :D
Jag hoppas väl iofs på ngt knäppt vis att det ska funka bra mellan dom, vilket det verkar göra. Men samtidigt så är det ju lite trist att sumpa en bra polare.
Surt sa räven :hihi
//Tobbe

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard