Strula med polarens ex, han blev inte glad...

Chrille skrev:
Det är skillnad på att röra polarens tjej och röra polarens EX!!

Det är vidrigt ynkligt att stora killgäng ska behandla tjejer som pestsmittade bara för att de har varit ihop med en polare

Om han har kännslor för henne o varit länge tillsammans me henne.. så e det lite fel o sätta på polarens tjej/ ex..

hur skulel du känna dig om din polare / kanske bästa polare hade 6 med din gamla tjej eller din nuvarande tjej, som du verkligen älskade o kanske kunde tänka dig ha henne livet ut .. (Principfråga..)

O var kommer killgäng in här?? Nu e jag inte med riktigt..

Hagster skrev:
Skulle aldrig ens tänka tanken att "offra" en av mina bästa vänner för en brud.

Det gjorde min f.d. bästa polare för.... ja kan det vara 6 år sedan. Jag bröt kontakten med honom direkt, för jag kunde aldrig mer lite på honom.

Mr San skrev:
Om han har kännslor för henne o varit länge tillsammans me henne.. så e det lite fel o sätta på polarens tjej/ ex..

hur skulel du känna dig om din polare / kanske bästa polare hade 6 med din gamla tjej eller din nuvarande tjej, som du verkligen älskade o kanske kunde tänka dig ha henne livet ut .. (Principfråga..)

O var kommer killgäng in här?? Nu e jag inte med riktigt..

Läs det som står:
- det tog slut för över ett år sedan
- killen har själv haft andra flickvänner sedan dess
- Än så länge har jag inte läst något om påsättning medelst hasning utan bara om hångel..

Mr San skrev:
...

..

Med min gamla tjej?!? Det har jag inte med att göra! Har varit med om exakt det och det gick så bra så även om det var jobbigt en stund. Små barn grinar så fort de inte får som de vill och det känns lite jobbigt. Vuxna individer SKA stå över sånt.

Med min nuvarande tjej?! Då hade brudjäveln åkt ut och jag hade skaffat mig en ny kompis. Otrohet är en helt annan sak.

Chrille skrev:
Med min gamla tjej?!? Det har jag inte med att göra! Har varit med om exakt det och det gick så bra så även om det var jobbigt en stund. Små barn grinar så fort de inte får som de vill och det känns lite jobbigt. Vuxna individer SKA stå över sånt.

Håller med dig Chrille... ett ex har man ingenting att säga till om, sen kanske det kan skötas snyggt om det handlar om nån veckas varsel eller dyligt, men handlar det om någon man ÄR tillsammans med, ja då skulle jag reagera likadant som dig.

korvgubbe skrev:
Läs det som står:
- det tog slut för över ett år sedan
- killen har själv haft andra flickvänner sedan dess
- Än så länge har jag inte läst något om påsättning medelst hasning utan bara om hångel..

Jo jo ,, men kom lite utanför tråden bara´!
Skrev att en polare sårar inte en om han är riktig polare.(som regel typ ,man tar inte en polarens tjej,bara för att polare har kanske kännslor kvar för den tjejen)...alltså det finns hundra tusen andra tjejer han kan ta om han e bara lite kåt..!

Min åsikt alltså ... o har inte mycket o göra med det som hände här på tråden med medparterna..=).. hänger du med nu :tungan ? MVH //San

Mattiaz skrev:
Det gjorde min f.d. bästa polare för.... ja kan det vara 6 år sedan. Jag bröt kontakten med honom direkt, för jag kunde aldrig mer lite på honom.

Jaha, det är så man blir av med dig? :D

Nejdå, skämt o sido. Det beror på vem det är. Ett ex är ett ex - skulle min allra närmaste polare göra det på fyllan skulle jag förlåta honom. Men jag skulle tycka hon var lite slampig...

Hagster skrev:
Men jag skulle tycka hon var lite slampig...

...skulle du tycka hon var slampig om hon ett år efter ert uppbrott hånglar med din polare medan du själv betat av ett gäng brudar??

....Ibland kan jag fanimej förstå varför Schyman och gänget yrar om ett feministparti. Många inlägg i den här tråden bevisar bortom allt rimligt tvivel att det verkar finnas bra skäl för att starta ett sånt parti.

Chrille skrev:
Visst känns det men det är då man biter ihop och uppför sig som folk. Slut är slut.

Det kan jag hålla med om.. Men personligen skulle jag låta bli att röra mina polares X. Men det har ju mer med mina värderingar att göra än polarens känslor.

Chrille skrev:

Med min nuvarande tjej?! Då hade brudjäveln åkt ut och jag hade skaffat mig en ny kompis. Otrohet är en helt annan sak.

jo det e helt rätt du säger man har inget o göra vem exet e med efter det e slut ,, men det e blir inte samma för dig om din *bästa vän* blir med henne eller nån från helt annan okänd eller ??

o Angånde det att stora killgäng ser en tjej som pestsmittat , det va inte så jag mena utan att jag skulel aldrig röra min kompis ex / tjej pga hans relation o kännsor som skulle uppstå mellan mig o honom ...
Den som säger att DET GÖR INGET OM DU TAR MIN EX, ljuger direkt i dig i ögonen..

Mr San skrev:
....
Den som säger att DET GÖR INGET OM DU TAR MIN EX, ljuger direkt i dig i ögonen..

Eller så är han vuxen med sunda värderingar.

Visst kan det var lite lustigt med kompisar som e ihop med ex men det går snabbt över om man använder huvudet att tänka med.

Chrille skrev:
Eller så är han vuxen med sunda värderingar.

Visst kan det var lite lustigt med kompisar som e ihop med ex men det går snabbt över om man använder huvudet att tänka med.

Kanske han e .. eller så har vissa mindre respekt för sina nära... i vilket fall du har dina åsikter o jag mina .. vad vore världen om alla hade samma åsikter eller hur !! Ha det en bra dag i allafall !!
:fyllisar

Emmi skrev:
Japp, jag tycker det. Om de har vart polare länge och är bra polare så kanske det är bäst att prata igenom saken och gå vidare som bra polare. Det är ju bara han som vet att det är värt det. Men jag skulle inte välja en kille över en bra polare.
Jag håller med dig Emmi men läs vad du skrivit en gång extra så förstår du nog varför han valde en sån smiley. :hihi

Emmi skrev:
Japp, jag tycker det. Om de har vart polare länge och är bra polare så kanske det är bäst att prata igenom saken och gå vidare som bra polare. Det är ju bara han som vet att det är värt det. Men jag skulle inte välja en kille över en bra polare.

Vilka diskutioner här .. eller hur .. Läget annars ?? Igår va det drag :fyllisar :banana på Depå .. ( Skövde) ..

Ninjaboy skrev:
Jag håller med dig Emmi men läs vad du skrivit en gång extra så förstår du nog varför han valde en sån smiley. :hihi

Haha! :rofl Jag lyckades till och med vara rolig utan att veta om det. :banana :D

Back to discussion. Jag anser att det är en sak att fatta känslor för någons ex och att hångla med någons ex. Vill man hångla så kan man ju välja nån annan istället...

korvgubbe skrev:
...skulle du tycka hon var slampig om hon ett år efter ert uppbrott hånglar med din polare medan du själv betat av ett gäng brudar??

Hon vet att det är mina polare. Jag är inte på hennes polare med respekt för henne.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard