Oja var ju på äventyr i lördags, som det framgick i min bakfylletråd.
Kvällen började stabilt, kom dit, körde lite moves på dansgolvet. Passade på att spana in alla flickor i nyktert tillstånd. Ingen höjdare att ragga på fyllan
Så gällde att veta var man skule lägga in stöten.
I takt med att alkoholintagandet steg, kom det ännu fler människor. En av dem var en av mina äldsta och närmsta polares ex
, trevligt tänkte jag för mig själv. var ju ett tag sen man pratade med henne.
Något senare dök hon upp vid min sida, och efter lite
och lite skitsnack.
Så kysser hon mig helt plötsligt
Tomten är tidig iår
.
Mig gjorde det inget, eftersom hon ser bra ut och är en toppentjej. Så det fortsatte så resten av kvällen/natten.
Vilket fall som helst, självklart fick min polare reda på det. Och vad ska man säga? Han blev väl inte särskilt glad. Trots att det var nästan ett år sedan det tog slut.
Så frågan är vad gör man? Ska man offra polaren och satsa på
Eller ska man skita i flickan och försöka lappa ihop vänskapen med kompisen.
Innan någon säger att det var lågt att strula med hans ex, så ska jag tillägga. Att han "bankade bäver" med en tjej som jag var på G med tidigare i höstas
.
Kvällen började stabilt, kom dit, körde lite moves på dansgolvet. Passade på att spana in alla flickor i nyktert tillstånd. Ingen höjdare att ragga på fyllan
Så gällde att veta var man skule lägga in stöten.I takt med att alkoholintagandet steg, kom det ännu fler människor. En av dem var en av mina äldsta och närmsta polares ex
, trevligt tänkte jag för mig själv. var ju ett tag sen man pratade med henne. Något senare dök hon upp vid min sida, och efter lite
och lite skitsnack. Så kysser hon mig helt plötsligt
Tomten är tidig iår
.Mig gjorde det inget, eftersom hon ser bra ut och är en toppentjej. Så det fortsatte så resten av kvällen/natten.
Vilket fall som helst, självklart fick min polare reda på det. Och vad ska man säga? Han blev väl inte särskilt glad. Trots att det var nästan ett år sedan det tog slut.
Så frågan är vad gör man? Ska man offra polaren och satsa på
Eller ska man skita i flickan och försöka lappa ihop vänskapen med kompisen.
Innan någon säger att det var lågt att strula med hans ex, så ska jag tillägga. Att han "bankade bäver" med en tjej som jag var på G med tidigare i höstas
.

..fel ställe..fel namn...