Strula med polarens ex, han blev inte glad...

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Oja var ju på äventyr i lördags, som det framgick i min bakfylletråd. :fyllisar

Kvällen började stabilt, kom dit, körde lite moves på dansgolvet. Passade på att spana in alla flickor i nyktert tillstånd. Ingen höjdare att ragga på fyllan :gnissla :3freak Så gällde att veta var man skule lägga in stöten.

I takt med att alkoholintagandet steg, kom det ännu fler människor. En av dem var en av mina äldsta och närmsta polares ex :tuttar , trevligt tänkte jag för mig själv. var ju ett tag sen man pratade med henne.

Något senare dök hon upp vid min sida, och efter lite :fyllisar och lite skitsnack.
Så kysser hon mig helt plötsligt :banana Tomten är tidig iår :tomten.
Mig gjorde det inget, eftersom hon ser bra ut och är en toppentjej. Så det fortsatte så resten av kvällen/natten.

Vilket fall som helst, självklart fick min polare reda på det. Och vad ska man säga? Han blev väl inte särskilt glad. Trots att det var nästan ett år sedan det tog slut.

Så frågan är vad gör man? Ska man offra polaren och satsa på :tuttar
Eller ska man skita i flickan och försöka lappa ihop vänskapen med kompisen.

Innan någon säger att det var lågt att strula med hans ex, så ska jag tillägga. Att han "bankade bäver" med en tjej som jag var på G med tidigare i höstas :3freak.

Ähh, de kommer han väl över om han har gjort liknande saker mot dej. Satsa på polaren, oftast värt mer.

Beanise skrev:
Innan någon säger att det var lågt att strula med hans ex, så ska jag tillägga. Att han "bankade bäver" med en tjej som jag var på G med tidigare i höstas :3freak.

Han har ju själv tydligt lagt upp spelreglerna, så det är bara att köra på.

Last edited:
äh, vafan, är det över ett år sen så är det väl inge problem, kan han inte ta det så e han lite väl seg...

Din polare borde väl ha släppt tanken om att bli tillsammans med tjejen igen efter ett HELT år!

I annat fall kanske det är dags att ta ett snack med honom ang tjejen om du nu vill ha henne.

Go Ricki Go Ricki.... :va ..fel ställe..fel namn... :tummenupp

Ähh det är bara att köra på....men ni blir ju buksvågrar... :gnissla

Har svårt att ni är "döds polare sedan långt tillbaka" om ni håller på så här.. fjanteri.

Jag lyckades strula lite med bästa polarns brud när han va med... alla 3 var stupfulla, han blev inte så glad men bästa polare förlåter man !!

Idiotisysselsättningar.

Ni förtjänar varandra.

vet man att polaren inte fortfarande är intresserad så är de väl alltid frittfram! annars har du en snål polare :tungan

Själv frågar jag alltid om lov först :hihi

Ett ex är ett ex! Smacka på'na du bara, det hade iaf jag gjort. Om inte din polare klarar av att bli buksvåger efter ett helt d----a år så har han onekligen problem.

En riktig polare skulle ha sagt till tjejen -Va fan gör du!?

Förbjuden mark, oavsett hur länge sen det var de va ihop om man är bra polare. Å andra sidan eftersom du frågar om du ska satsa på tjejen kanske ni inte var så bra kompisar trots allt :7peta

Detta om de hade ett längre seriöst förhålland

Du gjorde väl egentligen inget fel men...
Man ska inte ta över kompisars bilar eller flickvänner. Det slutar alltid med ovänskap.

Hojar är en heeelt annan sak!

Snacka med honom. Förklara att det var på fyllan. Leta nytt.

Good luck!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard