Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okej, nu får ni leverera lite tider och sluthastigheter.
Har varit hemma med ungarna då frugan varit bortrest och var
inte ett dugg sugen att köra![]()
I sista repan lyckas jag köra 6.87- 177km/t får väl annses som hyggligt med tanke på att jag knappt har kört hojen innan.
inte alls dåligt hoppas det blir lite folk i hultsfred. Fin båge förresten.fick igång hojen precis. Mvh peter.helt ok, blev det många repor ?
Helt ok, blev det många repor ?
Okej, nu får ni leverera lite tider och sluthastigheter.
Har varit hemma med ungarna då frugan varit bortrest och var
inte ett dugg sugen att köra![]()
Fasiken vad mör jag är i ryggen och röven.... 60 mil är man ju inte van att bränna av bara sådär...
Men det var ganska kul ändå... Förutom när man hamnade bakom långtradare och husvagnar på enfiligt med vajerräcken och det regnar...
Skönt med ett regnställ som funkar. Fladrar dock en hel del när man kör lite raskt.![]()
Då såg jag att ett av mina nya kvalitetsspännband från Biltema nästan nötts av. Det hade sett fint ut att tappa bågen på motorvägen.
/Ingvar
Körde en repa 7,00/174, 60 fot 1,80s, som bäst med min höghjuling. Reaktionstider mellan 0,12 och 0,07 på mina 7 repor.
Riktigt kul att köra av sig lite och tack för trevligt sällskap alla ni som var där.
Nordman och jag är ute och finåker lite.
/Ingvar
Det var ju inte dåligt!![]()
Jag har inte ens varit under 7.212
Fin bild. Blir lite åksugen får jag erkänna
Roligt att ni hade flyt med vädret.
Tackar, jag hade som mål att köra en 6'a men det var ett par tusendelar ivägen, men nästa gång så....
Jag vet inte vad som är rimligt att kunna köra "osänkt" och "oförlängt", men någon dryg tiondel borde jag kunna putsa av.
/Ingvar
Det tror jag också att du kan, din hoj är ju rätt lång och låg. Den verkar tåla en hel del utan att klättra upp när jag sett dig köra.
Nytt skinnställ också ?
Jämfört med de andra hojarna ser den ut som rena motocrossen. Japp, nu hänger mitt välanvända 80-talsställ i garderoben till förmån för ett av årets modell.
/Ingvar
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti