Strippkörning i Västervik 23:e maj 2009.

Jag (och frun) har för avsikt att åka i "svinottan" på lördag (om det är garanterat uppehållsväder) med OK-släp efter bilen.

/Ingvar

Åker också släp ner.
Verkar bara var så himla lite fordon som ska köra.
Vet att det är lindesberg också denna helg, men inte många där heller.
Hoppas de som arrangerar verkligen får ut racen överallt.
Var i Malmö i helgen på bike weekend och det var banne mig max 75-90 hojar totalt, även om jag åkte hem igår när regnet kom. Men tror inte det var fler idag.
Malmö hade tydligen inte fått ut informationen på ett bra sätt, och då blir det lite fordon och ingen publik tyvärr.
Hoppas det fylls på till Västervik!

Gaahh...
Det lutar åt att jag får köra hojen ner... Har inget drag på bilen och det verkar kärft att få tag i någon skåpbil eller dyligt.

Nåja, om vädret ser bra ut så dyker jag upp :)

Hm.
Vi får se hur det blir i helgen. Min bil med dragkrok har dotterna lånat till Forshaga i helgen, och det är tveksamt att åka 40 mil enkel resa på hojen.
Men vi får se om det löser sig på något sätt under dagen.
Vill ju köra!! Och inte vänta tills Kjula nästa helg.

ska bli riktigt kul o se er köra!

:tummenupp

Tolf

10 st hojar såg jag att de var nu.

Tolf

Last edited:
ska bli riktigt kul o se er köra!

:tummenupp

Tolf

10 st hojar såg jag att de var nu.

Tolf

Tyvärr verkar fältet tunna ur. Jesper kommer inte och nu verkar det köra ihop sig för Patlin. Hoppas resten kommer nu, annars står hoppet till "spontananmälda" på plats. Glädjande är dock att min gammelknarr verkar få sällskap av jämnåriga:D.

/Ingvar

Tyvärr verkar fältet tunna ur. Jesper kommer inte och nu verkar det köra ihop sig för Patlin. Hoppas resten kommer nu, annars står hoppet till "spontananmälda" på plats. Glädjande är dock att min gammelknarr verkar få sällskap av jämnåriga:D.

/Ingvar

Jag har inte gett upp.
Ska bara hitta en bil med dragkrok att låna. Kan nog bli flera som dyker upp då Lindesberg har ställts in helt tvärt idag.

Hoppas att det var sista rengnet vi fick nu så det kan bli en kanon dag imorron, solstrålarna börjar i allafall titta fram.

/Ingvar

Ändrade planer.. Om SMHI håller vad dom lovar så kommer jag..

Kul!
Ta med dig "Bellon" också. Tror han är lite sugen och han gissade att du skulle ner eftersom det blev som det blev i Lindesberg..

Han kommer ev. ner men med vilket fordon vet jag inte..man får ju hoppas att det blir rätt dvs. oengelskt.

Himlen är nästan molnfri men fortfarande blött på backen, blir nog kanon i morron

Japp, då e man uppe och plockar det sista...
Grenslar knarren straxt före 6 och beger mig neråt outforskade trakter.
Skulle varit bra om man hade en vattentålig GPS, jag som har lokalsinne som en guldfisk... :rolleyes:

Ses om några timmar!!!!!!!!!! :)

En mycket trevlig dag .Körde själv bara 3repor men blev mycket nöjd.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    250.2 KB · Visningar: 88
  • 2.jpg
    2.jpg
    250.6 KB · Visningar: 92
  • 3.jpg
    3.jpg
    251.2 KB · Visningar: 76
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing