HanneZ
Guest
MackeNo1 skrev:Precis som jag sa så har man ju rätt att skriva vad man tycker, men när det som i det här fallet inte hade nånting med topicen att göra utan bara va allmänt otrevligt och oschysst så tycker jag inte att det är lika befogat att skriva vad man tycker.
Om du hade skrivit att streetfighters va fula och hon därför inte skulle bygga om den så hade det varit en sak. Men du konstaterade bara att hon hade en skitful hoj, vilket inte hade ett dugg med saken att göra. DET är ett påhopp, även om det inte är personligt så är det inte schysst. Tror att dom flesta med starkt motorcykelintresse tar åt sig ganska mycket om man säger att deras hoj är ful/dålig.
Men eftersom du uppenbarligen inte är kapabel att förstå vad jag menar så lägger jag ner min medverkan i den här tråden, puss på dig!![]()
Jag tog delvis tillbaka de där senare i tråden.
Och jag konstaterade att cbrf va ful, sen att hon råkar ha en sådan kan inte jag rå för.
Jag har ett väldigt starkt intresse för motorcyklar. Jag blir inte ledsen på något sätt om någon säger att min hoj är ful. Den är ganska ful föresten, repig o jävlig.
Vad är ett påhopp som inte är personligt?
/ Hannes