Streetfighter?????

Status
Ej öppen för fler svar.
MackeNo1 skrev:
Precis som jag sa så har man ju rätt att skriva vad man tycker, men när det som i det här fallet inte hade nånting med topicen att göra utan bara va allmänt otrevligt och oschysst så tycker jag inte att det är lika befogat att skriva vad man tycker.

Om du hade skrivit att streetfighters va fula och hon därför inte skulle bygga om den så hade det varit en sak. Men du konstaterade bara att hon hade en skitful hoj, vilket inte hade ett dugg med saken att göra. DET är ett påhopp, även om det inte är personligt så är det inte schysst. Tror att dom flesta med starkt motorcykelintresse tar åt sig ganska mycket om man säger att deras hoj är ful/dålig.

Men eftersom du uppenbarligen inte är kapabel att förstå vad jag menar så lägger jag ner min medverkan i den här tråden, puss på dig! :pannkyss

Jag tog delvis tillbaka de där senare i tråden.

Och jag konstaterade att cbrf va ful, sen att hon råkar ha en sådan kan inte jag rå för.

Jag har ett väldigt starkt intresse för motorcyklar. Jag blir inte ledsen på något sätt om någon säger att min hoj är ful. Den är ganska ful föresten, repig o jävlig.

Vad är ett påhopp som inte är personligt?

/ Hannes

Tycker du ska satsa på ett bygge av något slag.... Streetfighter eller Caféracer skulle nog bli tufft men kräver nog resterande månader av vintern för att det ska bli riktigt ballt. Cbrf:en är väl inte direkt bästa utgångsobjektet för just ett sådant bygge, men ack så mycket större utmaning dock. Kört hårt! :tummenupp

Sen en liten "OT"-fråga till Hannez. Jag skulle bara vilja veta varför du aldrig eller sällan är positiv till något som någon ska göra med sin hoj...? Man kan säga sin åsikt på ett lite finare sätt än du gör i de flesta fallen. Ta bara ute i verkligheten tex. Skulle jag vara på krogen och kläcka ur mig vad jag tyckte om den dära 150 kilos muskelbyggarens anabolavanor osv. så skulle han garanterat göra norländsk schnitzel av mig. Kanske ett dåligt exempel, men du /ni fattar nog vad jag menar. Sedan så säger du dessutom att du är less på alla ryggdunkartrådar osv... Jag personligen tycker det är kul med folk som klappar varandra om ryggen och uppmuntrar osv. Är inte det lite av tjusningen med att vara entusiast och få prata med likasinnade.? Detta är ett forum där man precis som du, skriver sina åsikter och diskuterar desamma. Men kan du aldrig någonsin vara glad, positiv och stöttande i dina inlägg så tycker jag du ska behålla dina negativa BW-inlägg för dig själv. Det enda du lyckas skapa med att vräka ur dig vissa saker är ju en massa osämja mellan oss entusiaster.
Försöker inte moralisera eller "läxa" upp någon med detta inlägg utan vill bara att vi ska fundera på vad vi skriver så vi inte skapar en massa onödiga skitdiskutioner som inte leder någonstans....
Så, nu fick jag skriva av mig lite iaf.

Ha det bäst.

//Henke :D

Jabben skrev:
Yada yada.. ta och PM:a varandra :7peta

håller med!!!

har ni inget bättre för er än att slänga skit på varande så kan ni ju lika gärna sticka härifrån...

från och med nu så ignorerar alla hannez och skriver INTE tillbaka till honom då han återigen kommer att slänga skit tillbaka... :gnissla

gå och lek i nån jävla sandlåda istället.. :pannkyss

Bygg fighter.. vi har ju sett flera hojar här på tråden som är riktigt tuffa.. :yoparty

håller på dej tjejen! :tummenupp

mvh robban

Alla är välkomna att skicka pm till mig. Men nu skrevs det ju i tråden då är det väl mest rimligt att jag svarar i tråden. Jag kastar fortf. inte skit på folk och jag har svarat på allt så konkret som möjligt.

gnäll, moraliserande och påhopp hänvisas till "mc relaterade diskussioner" ge fan i att sänka streetfightertråden med negativa inlägg!!!! tror tamejfan att detta var första gången det hänt i den här annars så trevliga delen av sporthoj.... låt det förbli så :tummenupp kram på er allihopa :pannkyss

Tröttnade på tonen mellan vissa personer som gjorde inlägg i tråden.
Detta resulterade i vad jag inte vill ha i Streetfighter forumet eller på Sporthoj för den delen heller.
Personliga påhopp och allmän dålig stämning.

Tråden låses därför och vill man diskutera vidare om CBR600 som fighter så får detta göras i en ny tråd.

:fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...