Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte uttrycka mig snälltElgasen skrev:Va i h*lvete menar du med det?![]()
![]()
![]()
Vem är det som hoppar på folk?![]()
![]()
jo jag har oxå sagt till henne att hon ska va som vanligt och inte tänka så mycketHanneZ skrev:Jag pucklar inte på henne utan på hennes idéer.
De kan du hoppa upp och sätta dig på![PlastRaket] skrev:men visst en fighter är väl alltid trevligt även om ramen är lite ful![]()
me ärligt nu är det inte bättre att handla in en hornet direkt?Elgasen skrev:De kan du hoppa upp och sätta dig på!![]()
jag gissar att du kastar lite makadam i glashuset nu, du är ganska enformig själv, med dina ständiga påhopp, jag tycker mig ha sett ett visst mönster i dina inlägg både här och där............HanneZ skrev:Det enda jag menat på är att cbr är ful och att jag tycker det är löjligt att gång på gång på gång gå in och starta trådar om ska ja göra de här o ska ja göra de här.
Kändes som en upprepning, men får väl upprepa tills de förstås att det inte är påhopp utan bara mitt tycke. Folk får gärna tycka att både jag och min hoj är skit fula, jag tar inte det som ett påhopp för de.
/ Hannes
[PlastRaket] skrev:me ärligt nu är det inte bättre att handla in en hornet direkt?
[PlastRaket] skrev:jag gissar att du kastar lite makadam i glashuset nu, du är ganska enformig själv, med dina ständiga påhopp, jag tycker mig ha sett ett visst mönster i dina inlägg både här och där............
Du borde bli politiker mannen, du slingrar dig fast det borde va bättre att be om ursäktHanneZ skrev:Det va som sagt inga påhopp. Jag tyckte något va löjligt eller fel. En del tar ofta som påhopp när de blir kritiserade.
Coola hojar, har oxå finskt påbrå, finnar kan verkligen bygga snygga hojar.Noll-Koll skrev:Klart du ska bygga Streetfighter! Tjej på hoj är ballt, tjej på streetfighter är mycket coolare!! Som insperiaton så lägger jag upp lite bilder på Finska Planbee killarnas CBR600ór...
Det har inte jag, men kan bara säga att efter Bomber weekend så är Finnarna min idolerMirran skrev:Coola hojar, har oxå finskt påbrå, finnar kan verkligen bygga snygga hojar.![]()
Kan bara bekräfta att myten om finnarna är sanna, dom slåss med kniv och dricker koskenkorva.Noll-Koll skrev:Det har inte jag, men kan bara säga att efter Bomber weekend så är Finnarna min idoler![]()
Ja. Vad ska man säga?Superbee skrev:Bakdrev!
Kan inte mer än hålla me...Mirran skrev:Kan bara bekräfta att myten om finnarna är sanna, dom slåss med kniv och dricker koskenkorva.![]()
HanneZ skrev:Oj, jag glömde att man inte fick skriva vad man tycker. Som sagt, allt annat än ryggdunkningar är förbjudet.
Ehm... Jag har aldrig ägt en cb125 i hela mitt liv. Det står en R1 hemma i garaget senast jag kollade.
MackeNo1 skrev:Visst får man skriva vad man tycker, men precis som när man pratar med folk så kan det vara en fördel att hålla käften ibland istället för att säga allt som faller en in... Detta för att försöka hålla en civiliserad och trevlig nivå på diskussionerna istället för att börja slänga skit på varandra och varandras hojar. Vilket onekligen blir resultatet om man beter sig som dig![]()
HanneZ skrev:
Skitsamma vad du gör med hojen, den förblir ful hur du än gör.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |