Streetfighter?????

Status
Ej öppen för fler svar.
ok här kommer en lite mer annorlunda cbr 600 variant, nästan lite mer åt café hållet

Bifogat

• wpe7.jpg
    wpe7.jpg
    54.6 KB · Visningar: 61
Elgasen skrev:
Va i h*lvete menar du med det? :machinegu :kulspruta :fatta!
Vem är det som hoppar på folk? :fatta! :D
Jag försökte uttrycka mig snällt :hihi
vad jag eg. tycker är precis vad jag skrev, ramen är inte för grann......
men visst en fighter är väl alltid trevligt även om ramen är lite ful :lol
sen kan man ju gå en genväg och köpa en Hornet då är man ju i hamn direkt :tungan

Last edited:
Det enda jag menat på är att cbr är ful och att jag tycker det är löjligt att gång på gång på gång gå in och starta trådar om ska ja göra de här o ska ja göra de här.

Kändes som en upprepning, men får väl upprepa tills de förstås att det inte är påhopp utan bara mitt tycke. Folk får gärna tycka att både jag och min hoj är skit fula, jag tar inte det som ett påhopp för de.

/ Hannes

HanneZ skrev:
Det enda jag menat på är att cbr är ful och att jag tycker det är löjligt att gång på gång på gång gå in och starta trådar om ska ja göra de här o ska ja göra de här.

Kändes som en upprepning, men får väl upprepa tills de förstås att det inte är påhopp utan bara mitt tycke. Folk får gärna tycka att både jag och min hoj är skit fula, jag tar inte det som ett påhopp för de.

/ Hannes
jag gissar att du kastar lite makadam i glashuset nu, du är ganska enformig själv, med dina ständiga påhopp, jag tycker mig ha sett ett visst mönster i dina inlägg både här och där............

[PlastRaket] skrev:
me ärligt nu är det inte bättre att handla in en hornet direkt?

tja, den kan man ju tänka sig... men är man så dum att man köper en massa onödiga kåpor så har man ju inte så mycket val... :D

[PlastRaket] skrev:
jag gissar att du kastar lite makadam i glashuset nu, du är ganska enformig själv, med dina ständiga påhopp, jag tycker mig ha sett ett visst mönster i dina inlägg både här och där............

Det va som sagt inga påhopp. Jag tyckte något va löjligt eller fel. En del tar det ofta som påhopp när de blir kritiserade.

Klart du ska bygga Streetfighter! Tjej på hoj är ballt, tjej på streetfighter är mycket coolare!! Som insperiaton så lägger jag upp lite bilder på Finska Planbee killarnas CBR600ór...

Bifogat

• IMG_1379.jpg
    IMG_1379.jpg
    110.6 KB · Visningar: 90
Noll-Koll skrev:
Klart du ska bygga Streetfighter! Tjej på hoj är ballt, tjej på streetfighter är mycket coolare!! Som insperiaton så lägger jag upp lite bilder på Finska Planbee killarnas CBR600ór...
Coola hojar, har oxå finskt påbrå, finnar kan verkligen bygga snygga hojar. :tummenupp

HanneZ skrev:
Oj, jag glömde att man inte fick skriva vad man tycker. Som sagt, allt annat än ryggdunkningar är förbjudet.

Ehm... Jag har aldrig ägt en cb125 i hela mitt liv. Det står en R1 hemma i garaget senast jag kollade.

Visst får man skriva vad man tycker, men precis som när man pratar med folk så kan det vara en fördel att hålla käften ibland istället för att säga allt som faller en in... Detta för att försöka hålla en civiliserad och trevlig nivå på diskussionerna istället för att börja slänga skit på varandra och varandras hojar. Vilket onekligen blir resultatet om man beter sig som dig :7peta

MackeNo1 skrev:
Visst får man skriva vad man tycker, men precis som när man pratar med folk så kan det vara en fördel att hålla käften ibland istället för att säga allt som faller en in... Detta för att försöka hålla en civiliserad och trevlig nivå på diskussionerna istället för att börja slänga skit på varandra och varandras hojar. Vilket onekligen blir resultatet om man beter sig som dig :7peta

Åter igen har jag inte slängt skit på någon, utan skrivit vad jag tyckt. Jag har däremot fått skit slängt på mig utan att sänka mig till samma nivå och börja kalla andra för kärringar etc. Och slänga skit på en hoj? Är du rädd för att den ska bli ledsen?

HanneZ skrev:
:fakta

Skitsamma vad du gör med hojen, den förblir ful hur du än gör.

Precis som jag sa så har man ju rätt att skriva vad man tycker, men när det som i det här fallet inte hade nånting med topicen att göra utan bara va allmänt otrevligt och oschysst så tycker jag inte att det är lika befogat att skriva vad man tycker.

Om du hade skrivit att streetfighters va fula och hon därför inte skulle bygga om den så hade det varit en sak. Men du konstaterade bara att hon hade en skitful hoj, vilket inte hade ett dugg med saken att göra. DET är ett påhopp, även om det inte är personligt så är det inte schysst. Tror att dom flesta med starkt motorcykelintresse tar åt sig ganska mycket om man säger att deras hoj är ful/dålig.

Men eftersom du uppenbarligen inte är kapabel att förstå vad jag menar så lägger jag ner min medverkan i den här tråden, puss på dig! :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti