HanneZ
Guest
Oj, jag glömde att man inte fick skriva vad man tycker. Som sagt, allt annat än ryggdunkningar är förbjudet.MackeNo1 skrev:Mirran: klart du ska bygga om till fighter! Det är inte speciellt dyrt och hojen blir grymt rolig att köraHar du en CBR 600 kanske du ska passa på att sätta dit ett 3-4 kuggar större bakdrev så får du lite bättre drag i grejerna, att den varvar mer i höga farter spelar inte så stor roll eftersom det blåser rätt friskt i +200 km/h
![]()
Se dock till att inte förstöra original grejerna bara, vänta med att lacka tanken och se om du inte kan hitta en tank från en skrotad hoj nånstans istället. Alternativt kör med originallacken. Den dagen du ska sälja hojen kommer du att vilja sätta dit alla originaldelar, och i och med att det är en okvaddad hoj vad jag förstår så se till att va rädd om dom.
Va rädd om styrkronan också....
Hannez: Att komma i i en tråd och snacka skit om någons motorcykel är varken schysst eller speciellt moget.. Sitter du sedan själv med en sur CB 125 hemma och skriver i din profil att du kör R1:a så tycker jag du ska hålla ganska låg profil vad det gäller att dissa andras hojar![]()
Ehm... Jag har aldrig ägt en cb125 i hela mitt liv. Det står en R1 hemma i garaget senast jag kollade.